Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
In word 2016 wil ik tickets maken, in vormen voeg een rechthoek toe, in die rechthoek maak ik tekstvak, ik plaats een tekst in dit vak, daarna...
Antwoorden
5
Weergaven
654
  • Gesloten
Hoi allen, ik weet hoe ik dit deed, 25 jaren geleden, maar met ouder worden, en er niet veel meer mee te werken, vergaat dat allemaal. Okee, mijn...
Antwoorden
4
Weergaven
595
  • Gesloten
in Word heb ik tekstvak gemaakt, dit 5x gekopieerd, zo staan er 6 dezelfde tekstvakken op één blad A4, nu wil ik deze tekstvakken een nummer geven...
Antwoorden
11
Weergaven
642
  • Gesloten
Ik gebruik al langere tijd bijgaand schema tot grote tevredenheid alleen opeens stuit ik op een probleem. Na invulling van de uitslagen na regel...
Antwoorden
3
Weergaven
544
  • Gesloten
Graag zou ik de letters van een woord in Word 2013 onder elkaar plaatsen . Dus geen 90° of 270° draaien maar de letters onder elkaar . Eventueel...
Antwoorden
6
Weergaven
933
  • Gesloten
Als ik in de map verwijderde items alle items selecteer met de Ctrl-A dan zijn die inderdaad allemaal geselecteerd. Maar hoe komt het dat wanneer...
Antwoorden
0
Weergaven
498
  • Gesloten
Ik zoek een manier om gratis een OST file om te zetten naar PST , outlook 2019 . Ik wil daar de contactpersonen uithalen, ik heb alleen de oude...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, men probleem is het volgende ik maak in een formule gebruik van het volgende: =ALS(E17="Office 2016";"OK";"") nu wil ik dat deze kan zoeken...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo, een vraag: hoe kan ik mijn Outlook agenda laten opstarten in iCloud? Het betreffende vinkje bij iCloud agenda staat telkenmale uitgevinkt...
Antwoorden
14
Weergaven
802
  • Gesloten
hoe kan ik in excel de volgende info toevoegen in de koptekst, hier moet automatisch de datum en de naam van de gebruiker komen die het laats opslaat
Antwoorden
4
Weergaven
587
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan