Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Hall, na een crash van office ben ik mijn agenda in Outlook volledig kwijt, bestand is niet meer terug te vinden op de Windows10 pc. Echter de...
Antwoorden
5
Weergaven
456
  • Gesloten
Ik probeer (zonder enig succes) de agenda op PC 'A' te delen met de agenda op PC 'B'. Gegevens: Op PC 'A' zijn windows 11 en office 365...
Antwoorden
11
Weergaven
595
  • Gesloten
Microsoft stopt alle support op Office 2013 programma's op 11 april 2023. Zo geven ze gebruikers voldoende tijd om over te stappen op een...
Antwoorden
0
Weergaven
413
  • Gesloten
Verleden week had een crash met outlook 2010 en wilde het het pst-bestand niet meer lezen. Er werd een nieuw pst bestand aanmaakt en ik kreeg alle...
Antwoorden
21
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoe kan ik de afbeeldingen van niet geactiveerde office versies verwijderen?
Antwoorden
10
Weergaven
521
  • Gesloten
Beste, kreeg van Telenet 2de bericht, om mijn outlook beter te beveiligen door SSL/TLS aan te vinken maar kan dat niet vinden onder...
Antwoorden
37
Weergaven
3K
  • Gesloten
Goeiedag, Ik heb een vraagje i.v.m. hoe kan ik een tijdsaanduiding omzetten naar een soort van tijdlijn gezien over verscheidene dagen, weken...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Microsoft wil op velerlei manieren de methodes om malware te verspreiden de pas afsnijden. De Redmond firma heeft nu aangekondigd dat XLM macros...
Antwoorden
0
Weergaven
423
  • Gesloten
Indien ik een document en of jpeg wil scannen en deze rechtstreeks wil doormailen via de draadloze printer als PDF of JPEG naar een geadresseerde...
Antwoorden
13
Weergaven
829
  • Gesloten
Eerst en vooral aan iedereen een gezond en voorspoedig nieuwjaar 2022. Nu mijn vraag is het mogelijk om een eigen woordenboek te maken en hoe? De...
Antwoorden
16
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan