Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Beste lezer(es), Wat is de formule om in een blad met de naam "totaal" de getallen van alle onderliggende bladen te totaliseren. De bladen hebben...
Antwoorden
45
Weergaven
2K
  • Gesloten
Mijn rasterlijnen in excel zijn niet meer zichtbaar terwijl deze aangevinkt is.Iemand idee
Antwoorden
15
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo in eerste kolom staan cijfers tussen 1 en 12,in tweede kolom staan 12 namen, in derde kolom wil ik de namen uit 2de kolom, plaatsen maar in...
Antwoorden
1
Weergaven
366
  • Gesloten
Kan ik opvragen wanneer ik voor het laatst een excel bestand heb bekeken, wanneer ik dit open in de browser, of in teams?
Antwoorden
0
Weergaven
350
  • Gesloten
  • Opgelost
ik zou graag een lijst willen maken waarin ik een postcode ingeef en die dan een berekening maakt van het aantal km naar alle andere postcodes in...
Antwoorden
8
Weergaven
925
  • Gesloten
Hoi allen, ik weet hoe ik dit deed, 25 jaren geleden, maar met ouder worden, en er niet veel meer mee te werken, vergaat dat allemaal. Okee, mijn...
Antwoorden
4
Weergaven
550
  • Gesloten
Ik gebruik al langere tijd bijgaand schema tot grote tevredenheid alleen opeens stuit ik op een probleem. Na invulling van de uitslagen na regel...
Antwoorden
3
Weergaven
509
  • Gesloten
Hallo, men probleem is het volgende ik maak in een formule gebruik van het volgende: =ALS(E17="Office 2016";"OK";"") nu wil ik dat deze kan zoeken...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoe kan ik in excel de volgende info toevoegen in de koptekst, hier moet automatisch de datum en de naam van de gebruiker komen die het laats opslaat
Antwoorden
4
Weergaven
551
  • Gesloten
(engelse versie Office365) Hoe kan ik slechts de inhoud printen zonder dat rij en kolom identificatie wordt mee worden afgedrukt. Bij mijn weten...
Antwoorden
1
Weergaven
485
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan