Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
hallo, heeft er iemand een idee hoe dat komt dat ik mijn outlook niet kan instellen.ik heb alles ingegeven zoals mijn email,wachtwoord en...
Antwoorden
28
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo, Heb plots volgende fout: Verschillende documenten, zowel op bureaublad als in de verkenner, geopend en bewerkt. Dit doe ik dagelijks...
Antwoorden
17
Weergaven
3K
  • Gesloten
Kan iemand mij aan een iso bestand helpen ?
Antwoorden
1
Weergaven
788
  • Gesloten
Is er iemand die mij zou kunnen helpen aan een sjabloon waar ik de meterstanden van gas en electriciteit kan noteren? Ik vind op internet geen...
Antwoorden
7
Weergaven
7K
  • Gesloten
Hoi ik werk met word 2013 als ik van een website iets kopieer met plaatjes en tekst en die dan plak in word dan zie ik alleen de tekst maar geen...
Antwoorden
2
Weergaven
667
  • Gesloten
Hoi, Ik was een excel document aan het maken maken maar kon het op geen enkele manier opslaan, alle soorten manieren geprobeerd maar niets lukte...
Antwoorden
5
Weergaven
786
  • Gesloten
Blijkbaar gaat bij mij ook vergeten met de dag makkelijker. Ben op zoek hoe ik in excel bepaalde rij of hoofding kan vastzetten zodat die blijft...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als men een woord verkeerd typt in Word wordt dat meteen aangeduid, wat heel handig is. Het kan dan met de rechtermuisknop verbeterd worden. Kan...
Antwoorden
18
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo, Telkens ik een power point wil openen krijg ik de melding dat hij deze niet kan openen. Wat kan ik doen om dit op te lossen Alvast...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Dag iedereen, Ik heb nodig een goede toegang recovery software om een corrupte Access-database te herstellen. Welke is de beste optie?
Antwoorden
7
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan