Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
beste leden ik wil het vakje onderaan waarin staat 1 van 6 wat groter maken. maar dat lukt me niet. ik weet niet hoe ik dat kan dank bij...
Antwoorden
4
Weergaven
915
  • Gesloten
ik heb een paar dagen geleden microsoft office 2019 gekocht. en toch blijf ik nog latijd updates krijgen voor microsoft office 2010. mag ik deze...
Antwoorden
14
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo allemaal! Ik zit nu in mijn laatste jaar TEW en ben bezig met mijn thesis te schrijven. Ik heb een lijst met data van verschillende...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op mijn desktop pc met Windows 10 Pro versie 1803 op en Office 2016 op, krijg ik de melding dat Office niet meer werkt. Ik zie mijn contacten nog...
Antwoorden
4
Weergaven
8K
  • Gesloten
Hallo, Ik gebruik office professional plus 2016. In exel enz. kan ik zonder probleem de standaard sjablonen gebruiken. Enkel in word krijg ik...
Antwoorden
7
Weergaven
4K
  • Gesloten
Aan alle programmeurs in VBA ACCESS, Wie kan mij een EENVOUDIG programmamodulle in VBA aan de hand doen dat echt WERKT? de meeste programmaatjes...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb volgend probleem. Kan mijn gmailadres niet in outlook 2016 plaatsen. In bijlage mijn instellingen. Alvast bedankt hier even naar te...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik heb een probleem als ik exel gebruik veranderen mijn opmerkingen van plaats zonder dat ik een instelling heb gewijzigd ,ik gebruik een mac mini...
Antwoorden
2
Weergaven
821
  • Gesloten
Als ik mijn doc wil exporteren naar pdf staat plots mijn tekst schuin in de pdf? Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? grts
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
beste asl mijn partner een email verzend vanuit zijn smartphone (telenet, webmail) komt deze niet in de verzonden map van outlook op de pc. wij...
Antwoorden
2
Weergaven
807
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan