Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Sedert kort krijg ik bij het openen van een bestaand document elke keer vraag : Iemand een idee waar in de settings van Word (Office 2019) ik...
Antwoorden
9
Weergaven
371
  • Gesloten
Volgens deze procedure lukt het niet Ga naar Start selecteer vervolgens het startpictogram voor het dialoogvenster Lettertype . Selecteer het...
Antwoorden
3
Weergaven
261
  • Gesloten
Ik ben in het bezit van een in-design bestand van een boek dat wij uitbrachten voor onze vereniging met het 75 jarig bestaan. Wij zouden dat graag...
Antwoorden
4
Weergaven
328
  • Gesloten
Het zal je misschien al overkomen zijn dat oude documenten met extensie .doc niet meer kunnen bewerkt worden in Word. Als je tracht een...
Antwoorden
10
Weergaven
557
  • Gesloten
Een vriend van mij heeft een abonnement van Microsoft 365. Wanneer hij een Worddocument opent kan hij op dit blad niet meer inzoomen (staat op...
Antwoorden
2
Weergaven
415
  • Gesloten
Mijn dochter moet iets afdrukken in word met een 'thread' opmerking erbij.Als ik wil afdrukken staat tekst niet juist en is niet passend op...
Antwoorden
3
Weergaven
434
  • Gesloten
Eerst en vooral aan iedereen een gezond en voorspoedig nieuwjaar 2022. Nu mijn vraag is het mogelijk om een eigen woordenboek te maken en hoe? De...
Antwoorden
16
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een programma met adressen. Via een toets in dat program wordt Word geopend met een lijst van adressen die ik bewerkt heb.. Nu wil ik dat...
Antwoorden
18
Weergaven
1K
  • Gesloten
Na het verwijderen van Office Pro Plus 2010 hebben we Office Pro Plus 2019 gekocht en geïnstalleerd , bij het opstarten van Word krijgen we de...
Antwoorden
6
Weergaven
689
  • Gesloten
In word 2016 wil ik tickets maken, in vormen voeg een rechthoek toe, in die rechthoek maak ik tekstvak, ik plaats een tekst in dit vak, daarna...
Antwoorden
5
Weergaven
626
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan