Word Waar is mijn word-bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een programma met adressen. Via een toets in dat program wordt Word geopend met een lijst van adressen die ik bewerkt heb.. Nu wil ik dat Word-bestand op een usb-stickje zetten maar ik slaag daar niet in. Nergens in Word vind ik "Opslaan als" terug. Nu dacht ik dat als ik Word afsluit dat ik ergens in een tijdelijke map dat Word bestand kan terug kan vinden. Maar waar vind ik dat terug?

Bedankt op voorhand voor de hulp.
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    92.4 KB · Weergaven: 40
Dat is een wel héél erg oude versie van Word.
Maar ik herinner me dat de 'Save As' onder het kleurrijke icoontje links boven zit - aangeduid in je screenshot met letter B
 
Bedankt voor de reacties.

De versie van Word is 2007 en voor wat ik het gebruik is dit altijd meer dan voldoende geweest, tot nu dan.
Werkbalken zichtbaar maken: Hoe moet ik dat doen?
Ik weet dat er ook een mogelijkheid is om een werkbalk aan te passen maar hoe dat weet ik niet meer.
 
Deze herinnerde ik me niet meer ! Punt gescoord voor jou ...
Maar op de screenshot van TS zie ik dit punt niet zichtbaar : is het dat wat je bedoelde ?

Kan je dan ook nog uitleggen hoe TS dit puntje 'Menu' zichtbaar kan maken aub ?
 
Deze herinnerde ik me niet meer ! Punt gescoord voor jou ...
Maar op de screenshot van TS zie ik dit punt niet zichtbaar : is het dat wat je bedoelde ?

Kan je dan ook nog uitleggen hoe TS dit puntje 'Menu' zichtbaar kan maken aub ?
In Office 2007 wordt er gebruik gemaakt van het LINT.
Vanuit het Lint worden de tabbladen ingesteld. U kunt kiezen welke.
Onder die tabbladen bevinden zich de werkbalken.
Als u het tabblad, hier FILE, in het Nederlands zal dat wel een andere naam zijn, niet instelt in het lint kunt u het bestand niet opslaan.
Men kan natuurlijk in het Lint zelf "opslaan" en "opslaan als" plaatsen.
 
Vanaf 2016 staan opslaan en opslaan als niet onder de tabbladen maar onder "Bestand"
Daarom heb ik beide los in het lint staan. Eerste is "opslaan" laatste is "opslaan als"

1641224660503.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan