Word Waar is mijn word-bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een programma met adressen. Via een toets in dat program wordt Word geopend met een lijst van adressen die ik bewerkt heb.. Nu wil ik dat Word-bestand op een usb-stickje zetten maar ik slaag daar niet in. Nergens in Word vind ik "Opslaan als" terug. Nu dacht ik dat als ik Word afsluit dat ik ergens in een tijdelijke map dat Word bestand kan terug kan vinden. Maar waar vind ik dat terug?

Bedankt op voorhand voor de hulp.
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    92.4 KB · Weergaven: 40
Ik denk dat jullie allemaal de vraag anders interpreteren dan ik doe ... maar geen idee wie gelijk heeft ...

TS ? Is het zo dat je vanuit een 'programma' een knop gebruikt die dan een document aanmaakt dat opent in Word, maar dat je voordien zelf nog niet gemaakt had ? Zodat je dus geen weggeschreven versie van dit document hebt ?

En het dus enkel beschikbaar komt als zelfstandig Word document als je het na het drukken van die knop ook kan bewaren ? ergens ?
 
Allemaal hartelijk bedankt voor de hulp en reacties. Ik moet zeggen dat PhillipV in zin eerste reactie al het juiste antwoord gegeven heeft maar door mijn gebrekkige kennis zag ik het niet. Maar een print screen had het misschien duidelijk gemaakt. Verdorie zo naar gezocht naar iets dat er stond.
PhillipV bedankt.

Topic mag gesloten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan