E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
  • Opgelost
Hoe komt in ‘s hemelsnaam een Franstalige map in Outlook terecht, met submappen in Nederlands en Engels ? Ik heb die ‘Boite de réception’ nooit...
Antwoorden
11
Weergaven
565
  • Gesloten
Mijne hotmail die krijgt regelmatig ongewenste emails binnen. Die mails hebben een rood symbool. Ik verwijder die via de menuknop ipv er op te...
Antwoorden
0
Weergaven
251
  • Gesloten
  • Opgelost
Kan men zijn account bij WeTransfer.com bijwerken veranderen of wissen ? Er is blijkbaar geen pagina om de accountgegevens te bewerken. Het lijkt...
Antwoorden
4
Weergaven
560
  • Gesloten
Mijn Thunderbird prog start erg langzaam op. Hoe is dit op te lossen ?
Antwoorden
3
Weergaven
539
  • Gesloten
Beste leden, Nog niet zo lang geleden las ik ergens een bericht dat Office 365 buiten dienst was. Op dat moment heb ik dat niet geprobeerd. Nu is...
Antwoorden
8
Weergaven
631
  • Gesloten
beste ik zoek een software om mijn wachtwoord van imap van mijn email te kunnen zien. ik heb een programma gevonden Mail PassView v1.92 om de...
Antwoorden
14
Weergaven
838
  • Gesloten
Goedemorgend, Ik werk met Office 2021 Ik werk met outlook En ben overgeschakeld van pop3 naar Imap Dan veranderd het bestandje wel van PST...
Antwoorden
5
Weergaven
518
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb SpamFighter volledig verwijderd met RevoUninstaller. Toch is in Outlook 365 nog de vermelding blijven staan. Die functie is weliswaar niet...
Antwoorden
2
Weergaven
345
  • Gesloten
Sinds ruime tijd kan ik via Microsoft Outlook 2010 geen mail meer ontvangen en versturen. Ik las zopas bovenstaand artikel "Google wijzigt login...
Antwoorden
59
Weergaven
2K
  • Gesloten
Mijn binnenkomende mails komen niet meer terecht in postvak IN maar gaan rechtstreeks naar de prullenbak. Kan ik dit zelf wijzigen?
Antwoorden
12
Weergaven
767
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan