E-mail Geen geluid inkomende email

  • Onderwerp starter Onderwerp starter elzo
  • Startdatum Startdatum

elzo

Steunend lid
Vip Lid
LS,

Ik krijg geen geluid bij inkomende email. (Outlook office, MS.-365, Windows 10, IMAP account).
Kan hier op het forum niets over vinden. Ik heb de instellingen in Outlook (in opties, wav. bestand toevoegen) en ook de instellingen in Windows 10 (via configuratiescherm, "geluiden") nagezien maar die staan volgens mij goed ingesteld. Zie hiervoor bijlagen s.v.p.

Knipsel 3.JPGKnipsel 4.JPG
Wat kan ik hieraan nog meer doen?

Mocht ik toch een oplossing in het forum over het hoofd hebben gezien dan hiervoor mijn excuses en graag een link dan ook naar die oplossing...

Met vriendelijke groet,

Elzo
 
laatst poging
klik recht op uw geluid icoontje rechts onderaan aan uw klokje en kies "volumemixer openen "

1
1723215998853.png


2
kijk of "syst. geluid" open staat. ik vermoet dat daar uw geluid van uw outlook ook vandaan komt

1723216010987.png
 
Maar, goed nieuws nu...

Ik heb het meldingsgeluid weer terug. Heb via "Regels" het zo kunnen inrichten dat ik nu mijn 'kwakende eend' weer hoor waarschuwen als er mail binnenkomt.

Regels (PC Tuts).jpg


Op dit moment kwaakt hij alleen nog als de verzender op mijn adressenlijst staat maar ik ga proberen om dat aan te passen zodat ik bij alle inkomende mail weer die geluidsmelding krijg.
Hopelijk heeft iemand anders ook baat bij deze oplossing.

Vanavond ga ik nog eens luisteren naar de Marx brothers. De "Why a duck" routine. Echt voor de lol...
En aankomende week proberen die irritante reclamemails die sinds 3 dagen op mijn mobiel verschijnen (in Outlook office, Ziggo provider) buiten te sluiten.

Dank aan allen voor de door u genomen moeite.

Elzo
 
Best grappige vijgen na pasen...

Ik kreeg het idee eens te gaan piepen hoe dat bij mijn eigen mail eigenlijk zat ...

1723406406398.png


en dat blijkt daar ook op te staan - wist ik zelfs niet en ... heeft NOG NOOIT gewerkt op die manier.
Heb het ook nooit gemist : aan een desktop alert heb ik al meer dan genoeg en dat werkt wél ...
 
Terug
Bovenaan