E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Mijn binnenkomende mails komen niet meer terecht in postvak IN maar gaan rechtstreeks naar de prullenbak. Kan ik dit zelf wijzigen?
Antwoorden
12
Weergaven
794
  • Gesloten
Mijn inkomende mails komen rechtstreeks in de prullenbak terecht.Hoe kan ik dat oplossen?
Antwoorden
1
Weergaven
265
  • Gesloten
In Outlook (365) zie ik voor mijnaccount@telenet.be het 'Postvak in' (Nederlands) bovenaan en een map 'Inbox' (Engels) onder mijn persoonlijke...
Antwoorden
1
Weergaven
302
  • Gesloten
Wij zijn enkele dagen, op verlof geweest, en daarnet bij mijn thuiskomst zie ik dat mijn mailbox uitpuilt van ongewenste berichten. Ik stel me de...
Antwoorden
4
Weergaven
790
  • Gesloten
1) Afzender beweert toegang te hebben tot alle apparaten waarop ik mail omdat hij een Troyaans virus geïnstalleerd zou hebben ! Hij beweert...
Antwoorden
22
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik heb een vraagje is dit fishing mail U heeft (1) pakket in afwachting van levering..... LEVERING VAN EEN OPGESCHORT PAKKET U heeft (1) pakket...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Dit probleem is heel eigenaardig en heb ik nooit eerder meegemaakt. Ik heb getracht oplossing te vinden op de engelsetalige (US) en het...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Bij schoonbroer SSD schijf geplaatst in zijn oude laptop. Zijn webmail via proximus kan ik opvragen, dit lukt zonder probleem. In mail van windows...
Antwoorden
8
Weergaven
460
  • Gesloten
DEEL 1 : Besten, Er is iets gaande met mijn Thunderbird. Ik krijg mails binnen, maar ze verschijnen NIET in de rechterkolom om ze na te zien...
Antwoorden
6
Weergaven
369
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan