E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Ik gebruik thunderbird om club mails te versturen,kan ik onderaan mailtje een uitschrijflink toe voegen, als club lid dit soort mail niet meer...
Antwoorden
5
Weergaven
449
  • Gesloten
De vraagstelling leest u in bijlage omdat het voornaamste beeldje in de bijlage niet meekomt via Copy/Paste. Ik ben al dagen bezig te zoeken naar...
Antwoorden
20
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan men men mailberichten en mappen synchroniseren tussen online servers ? Als ik bijvoorbeeld mappen of berichten verwijder in Thunderbird...
Antwoorden
16
Weergaven
863
  • Gesloten
Google Search geeft tientallen resultaten betreffend synchroniseren van agenda's Outlook 365/Outlook en Google Calendar. Welke methode is de...
Antwoorden
0
Weergaven
263
  • Gesloten
kreeg een melding om mijn émail prog te vernieuwen ,maar zou ik dan mijn gegevens van het vorig programa kwijt zijn(adressen enz) zie ook dat het...
Antwoorden
12
Weergaven
532
  • Gesloten
Besten, Sedert enkele tijd verkrijg ik het volgende fenomeen : Ik verkrijg een mail met een bijlage. Wanneer ik daar rechts op klik dan...
Antwoorden
8
Weergaven
390
  • Gesloten
  • Opgelost
Aanmelden op Google op een computer gebeurt met gmailadres en wachtwoord. Voor mij zou dit al voldoende zijn. Maar er volgt nog de "Verificatie...
Antwoorden
2
Weergaven
401
  • Gesloten
Soms bij het openen van mijn mail zie ik niet de "gewone" inhoud maar als voorbeeld dit onderstaand. (Een klein stukje van de inhoud). Hoe kan ik...
Antwoorden
5
Weergaven
469
  • Gesloten
Besturing is Windows 10 - 64bit en Office is versie 2019. Sinds enkele weken kan ik na het openen van Outlook en deze via de taakbalk weer afsluit...
Antwoorden
10
Weergaven
677
  • Gesloten
  • Opgelost
Zondag teruggekeerd uit vakantie, Windows Live Mail opgestart en kreeg op scherm dat "er geen mails konden ontvangen noch verzonden worden". Fout...
Antwoorden
12
Weergaven
994
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan