Windows 11 you tube

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik you tube filmpjes bekijk om het even wat worden die altijd onderbroken door reclame, is daar een blokker voor zoals ik in firefox gebruik zoals ABlockerUltimate
of gaat dit niet op een gsm.
Merk Motorola G820 5G

thanks

Ed
 
Dat dacht ik inderdaad ook.

Maar wat ik ook kijk, ik zie helemaal nooit reclame, helemaal nergens overig. Ook buiten YouTube niet.

Misschien omdat ik nooit iets online koop.

Als je een ad-blocker gebruikt ga je zo goed als geen reclame te zien krijgen. Zet je die af ga je evengoed op verschillende websites wel reclame hebben. Dat staat los van het feit of je online aankopen doet of niet. Het is wel goed mogelijk dat het type reclame dat je te zien krijgt afhankelijk is van je persoonlijke interesses.

youtube is manieren aan het zoeken (en reeds gevonden) om ad-blockers te detecteren. Heb je er een aanstaan, dan krijg je een waarschuwing. Wanneer en waar je reclame krijgt op youtube is niet zo duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Tot voor een 2-3-tal weken heb ik ook nooit reclame gehad (gezien) op You Tube (adblocker).
Eerst kreeg ik gedurende enkele dagen het voorstel om, mits betaling, reclamevrij naar You Tube te kijken.
Niet op gereageerd.
Daarna kreeg ik gedurende een week de boodschap dat het "verboden is om een adblocker te gebruiken" op You Tube.
Dit was meerdere keren per dag maar kon men ook wegklikken.
Als laatst kwam er de melding dat ik in mijn adblocker You Tube moest toestemming geven om reclame te vertonen.
Zonder die toestemming kon ik geen enkel You Tube filmpje meer afspelen. Na de toestemming is er geen probleem meer ( :D ) en krijgt men bij sommige filmpjes zelf een Nederlandse ondertiteling, wat eerder niet mogelijk was.

De reclame kan men na (zeer) korte tijd wegklikken en het programma dat u aan 't volgen was begint terug.
 
Youtube zonder reclame?
Easy:
Brave Browser
Zal YT mss ooit ook wel eens een oplossing voor zoeken of vinden maar met Brave tot nu toe nog steeds reclamevrije YT filmkes op mijn pc.

Voor mobiele apparaten naar onder scrollen maar heb ik geen ervaring mee.
Ben nog steeds smartphone vrij o_O jup, ben full time nobiel ;).
 
Laatst bewerkt:
Nee, de browser zal geen verschil maken.
Het is immers aan de YT-kant dat de stop is doorgevoerd, onafhankelijk van de gebruikte technologie om de ads te blokkeren. YT kijkt alleen in zijn ads of ze worden weergegeven of niet. Over de vraag hoe je ze blokkeert zullen ze zich niet druk maken.
 
Mijn adblocker heeft een update uitgevoerd vandaag, heb wel nog geen tijd gehad om op YT te gaan vandaag, maar er staat ook wel bij dat ze nu op zoek gaan hoe ze die blockage van YT kunnen tegengaan. Dus ik zou nog niet meteen mijn Adblocker gaan verwijderen van mijn computer. Laat ze maar rustig zoeken naar een oplossing. Er zal wel altijd een kat en muis spel zijn denk ik.
 
Denk dat alle adblockers ermee bezig zijn om dit tegen te gaan, want alle adblocker extensies en apps zien er dagelijks heel veel verdwijnen. Dus gaan ze er alles aan doen om klanten terug te winnen.
 
Dit is een advertentie van You Tube zonder reclame. Op de achtergrond is er een voorbeeld van een "game" die u (eventueel) zelf kan spelen (betalend?)

1699118403921.png
 
Nee, de browser zal geen verschil maken.
Het is immers aan de YT-kant dat de stop is doorgevoerd, onafhankelijk van de gebruikte technologie om de ads te blokkeren. YT kijkt alleen in zijn ads of ze worden weergegeven of niet. Over de vraag hoe je ze blokkeert zullen ze zich niet druk maken.
Dat is het punt niet - het gaat hier over de nieuwe policy van YouTube.

Denk dat in dit geval wel een punt is omdat de vraag is YT reclame te omzeilen, wat Brave nog steeds doet.
Geen extra ad blocker nodig, zit ingebakken en werkt tot nu to goed.

Net 10 YT filmpjes van verschillende creators die (getest zonder adblocker) gegarandeerd reclame geven.
In Brave geen reclame, ook geen YT melding.
Dan ook getest met doorspoelen = reclame.
Met Brave doorspoelen = GEEN reclame.

Wordt door Brave ook bijgewerkt voor als er nieuwe detectie technieken zijn.
Tenzij ier iets komt wat niet te omzeilen is maar zal dan wrs ook voor anders blockers gelden.

NOTICE: Addressing a couple ongoing issues (Youtube Ads, VPN)

Gebruik het enkel op pc maar zal wrs ook wel gelden voor andere apparaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan