Windows 11 you tube

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik you tube filmpjes bekijk om het even wat worden die altijd onderbroken door reclame, is daar een blokker voor zoals ik in firefox gebruik zoals ABlockerUltimate
of gaat dit niet op een gsm.
Merk Motorola G820 5G

thanks

Ed
 
Wat kost het om reclame vrij naar YouTube te kijken?
Nederlanders met een YouTube Premium Lite-abonnement kregen onlangs te horen dat dit abonnement vanaf 25 oktober stopt. Als ze reclamevrij YouTube willen gebruiken moeten ze dus in plaats van 7 euro per maand voor Premium Lite overstappen op het duurdere Premium-abonnement van 12 euro per maand.6 okt 2023
 
elkeen die een internetservice in de lucht houdt heeft een verdienmodel nodig hé ... de gebruiker beslist wat hij er wil voor geven of stapt eruit ... Logica zelve.
 
Ja maar waarom laten ze het toe op pc en niet op gsm
Nieuw reglement van YouTube: het is verboden om een adblocker te gebruiken!!!!
Deze verwittiging krijgt men gedurende enkele dagen en kan worden weggeklikt.
Na deze verwittigingen stopt YouTube en kan enkel terug gestart worden als u uw adblocker uitschakelt.
Zal ongeveer een week (bij mij) bezig zijn?
 
Inderdaad, Youtube en ook andere sites laten sinds kort geen adblocker meer toe. Dit was al langer zo bij bepaalde sites dat ze geen content lieten zien zolang je adblocker aan stond en Youtube en enkele andere sites waarvan ik het ook al heb ontdekt zijn sinds kort niet meer met een adblocker aan te bezichtigen zonder belemmering. Op Android was het sowieso al moeilijk om een adblocker te vinden die naar behoren werkte, nu laten heel veel sites die niet meer toe. Dus is het nut van een adblocker sinds erg korte tijd iets wat we uit de extensies mogen halen. Er zal wel weer een achterpoortje op Youtube komen waarmee je dit wel weer enige tijd zal kunnen bekijken zonder reclame tussendoor.
 
Nieuw reglement van YouTube: het is verboden om een adblocker te gebruiken!!!!
Deze verwittiging krijgt men gedurende enkele dagen en kan worden weggeklikt.
Na deze verwittigingen stopt YouTube en kan enkel terug gestart worden als u uw adblocker uitschakelt.
Zal ongeveer een week (bij mij) bezig zijn?
werkt het nu al terug
 
Vreemd genoeg heb ik nog nooit één seconde reclame gezien op YouTube.

Adblocker altijd en overal aan.

Vanavond keek ik nog bijna twee uur naar een politiek debat via YouTube (verkiezingen in Nederland): ook nu weer geen seconde reclame.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan