Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal

wat is er aan de hand ??????
als ik de e mails die ik altijd normaal in wlm binnen krijg nu ineens als attachment-teken in het veld waar normaal tekst of want dan ook zou moeten staan krijg, moet ik 3x klikken en zie dan bv pas foto, of mail tekst
Zo krijg ik bv ook vacatures binnen en zie die normaal in een blik nu dus niet meer alleen een attachment.

Start ik de mail opnieuw op dan is het weer even goed en na een mail of 10 zie ik weer de attachments of verkleinde plaatjes, maar dan ook allemaal dus in b.v .een yahoomail de foto met handtekening van
de persoon die het mailt de yahoo- instellingen de afbeeldingen enz enz dus echt alles wat in die mail staat

Ik zou wlm er opnieuw op kunnen zetten maar ik heb heel veel in mappen staan bv bij concepten enz, en zou dat dan allemaal eerst moeten verzetten op exporteren

Ik hoop dat iemand dit weet want 3x klikken voor een mail is niet goed voor me, beide handen zijn al geopereerd en ik heb rsi dus ......

Het kan zijn dat deze vraag in een andere rubriek thuis hoort maar ik zag geen aparte rubriek voor mail dus maar even hier .

vriendelijke groeten
Marianne
 
herstart je systeem dan nadat je dit dus heb uitgevoerd en na de herstart ga je de geweigerde update's opnieuw ophalen ...en installeren .
als er opnieuw dient opgestart te worden om het configureren van deze update's mogelijk te maken laat je dit gebeuren ...
 
dit is gebeurd en yippie hij geeft geen mogelijke updates meer aan, op eentje na maar dat zegt hij al een hele tijd.
ik heb een recoverschijf die geeft aan dat er 27,4 GBvan de 49,9 GB beschikbaar is , maar die is indertjd door Medion gemaakt dus daar heb ik nooit aangezeten of iets aan veranderd , zie printscreen :
windowsupdateoverzicht.jpg
 
dus een foutmelding betreffende de updates krijg je nu niet meer te zien !
of wel soms !!

**heb jij dan nu ook verder de update's opgehaald ?
**waarom jij nu over die recoveryschijf begint is me een raadsel ?
 
Die afbeelding in #47 heeft niets met recovery te maken . De schijf waarop de backups bewaard worden is niet genoeg schijfruimte meer om een nieuwe backup naar toe te schrijven .
Als Medion daar een partitie voor aangemaakt heeft om je backups op te bewaren , is dat ook niet heel slim . Backups moet je bewaren op een aparte interne of externe harde schijf . En het verstandigste is regelmatig een systeemkopie te maken .
Ik denk dat je een recovery partitie bedoelt , maar daar kun je geen backups op bewaren.
 
dat staat op de printscreen vergroot maar eens en kijk wat in het rood is

deze afbeelding ..
Ashampoo_Snap_2014.09.12_18h32m54s_002_.jpg
laat je verstaan dat je een andere opslagmedium (externe schijf ) dient te gebruiken .....
er is namelijk onvoldoende plaats ...op de ruimte die gekozen werd ! ( * dit werd ook al vermeld door Ranger zie bericht #49 )
als deze ruimte de standaard recovery is dan is het zelfs niet aan te raden om hier dan nog iets anders te laten weg schrijven .


**er staan momenteel 3 optionele update's klaar om geinstalleerd te worden jij dient deze eerst aan te vinken en te bevestigen ...
blijkbaar staan de instellingen dus van je update's niet op de aanbevolen instelling ingesteld !
 
**er staan momenteel 3 optionele update's klaar om geinstalleerd te worden jij dient deze eerst aan te vinken en te bevestigen ...
blijkbaar staan de instellingen dus van je update's niet op de aanbevolen instelling ingesteld !

Optionele updates blijven optionele updates. Vrij te kiezen dus. Heeft ook geen enkele negatieve invloed op je OS.
Enkel aangeraden (recommended) updates kunnen als belangrijk (important) beschouwd worden.
 
fijn te lezen dat het probleem van voorbijgaande aard is ....hopelijk blijft dit zo ...
een goede backup achter de hand houden kan je soms veel ergernis besparen ...
ene bedankt voor de rozen ..'t was immers graag gedaan . ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan