Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal

wat is er aan de hand ??????
als ik de e mails die ik altijd normaal in wlm binnen krijg nu ineens als attachment-teken in het veld waar normaal tekst of want dan ook zou moeten staan krijg, moet ik 3x klikken en zie dan bv pas foto, of mail tekst
Zo krijg ik bv ook vacatures binnen en zie die normaal in een blik nu dus niet meer alleen een attachment.

Start ik de mail opnieuw op dan is het weer even goed en na een mail of 10 zie ik weer de attachments of verkleinde plaatjes, maar dan ook allemaal dus in b.v .een yahoomail de foto met handtekening van
de persoon die het mailt de yahoo- instellingen de afbeeldingen enz enz dus echt alles wat in die mail staat

Ik zou wlm er opnieuw op kunnen zetten maar ik heb heel veel in mappen staan bv bij concepten enz, en zou dat dan allemaal eerst moeten verzetten op exporteren

Ik hoop dat iemand dit weet want 3x klikken voor een mail is niet goed voor me, beide handen zijn al geopereerd en ik heb rsi dus ......

Het kan zijn dat deze vraag in een andere rubriek thuis hoort maar ik zag geen aparte rubriek voor mail dus maar even hier .

vriendelijke groeten
Marianne
 
wlmessentialsprtscreen--1.jpg

inderdaad Luc dat staat er nu bij zoals je ziet en kan ik nog altijd doen, jij ook bedankt voor het meedenken
Marianne
 
lieve allemaal, worden jullie niet stapelgek van mij ???? nou ik wel van mezelf
Ik heb van ALLES geprobeerd en nu heb ik wlm weer terug maar nu blijft hij hangen in de mail en geeft aan " sorttbls.nlp te missen ?
Ik vind daar wel een en ander van op het www maar dan moet je weer een zo genaamd gratis programma downloaden die dan gaat scannen enz dus heb ik maar niks gedaan
 
Ik heb van ALLES geprobeerd en nu heb ik wlm weer terug maar nu blijft hij hangen in de mail en geeft aan " sorttbls.nlp te missen ?

Is uw Windows Up to date , want dit heeft iets te maken met een corrupte of niet bijgewerkte Net Framework .

Ik zie in uw bijlage dat je ook Outlook gebruikt ? Volgens mij staat Outlook ingesteld als standaard e-mail progamma .
 
hallo Ranger
die updated zich automatisch,bijna dagelijks krijg ik daar een bericht van
Ik heb trouwens nog even direct van gmail gekeken naar de mails, die staan daar dan in de prullenbak maar dat geeft niet : ik kon ze allemaal bekijken in de volledige layout dus het ligt zeker niet aan gmail
Inmiddels laadt hij de wlmmails ook weer zonder die foutmelding, weet niet wat dat was .. Windows op zich staat standaard op deze computer van anderhalf jaar oud
Is wel een keer terug geweest voor geheugen tekort en is gerepareerd .
Is een Medion van de Aldi maakt niet uit maar zou niet mijn volgende keus zijn maar laat ik bij het onderwerp blijven en niet af dwalen
 
dat er elke dag een update dient te gebeuren kan in feite dus niet ....toch zeker niet omdat jij vermeld dat deze al een anderhalf jaar oud is ....
vraagje : werd deze dan terug naar de fabrieksinstelling gezet toen hij was binnen gegaan voor een reparatie bij Medion?
indat geval kan het wel zijn dat je je systeem dient bij te werken !

**over welke update gaat het dan hier ....ik heb zo het vermoeden dat er meer loos is dan enkel de problemen van WLM !
 
goedemorgen allen,
ik heb even gekeken bij gmail zelf en daar komen alle mails normaal voorbij, dit zou dus een optie zijn om voortaan zo mails te lezen , zij het dat ik liever met wlm werk
Kan het zijn dat ms outlook wat (gedeeltelijk???) nog op mijn computer staat een conflict heeft met wlm, maar ook weer raar want dat is altijd zo geweest
Het enige wat ik kan doen is wachten op mijn zoon ( de techneut) maar die is momenteel aan het verhuizen en heeft het heel druk met ander werk, dat hij tzt eens kijkt , en eventueel alles verwijderd en er opnieuw opzet Alleen daarom probeer ik de gekste dingen alleen te doen en soms goed maar ook af en toe helemaal verkeerd dus ik blijf nu maar van de instellingen zoals ze nu staan af
 
Ik denk dat het een combinatie is van een aantal dingen.
Waarschijnlijk heb je zeer veel en grote mails in WLM zitten?
Je TIF folder gaat waarschijnlijk ook niet helemaal leeg zijn. En automatisch opkuisen doet mogelijk zen werk niet voor de volle 100%. Je zou die manueel kunnen opkuisen als je weet waar die zich bevind.

Microsoft Outlook daarentegen is een stuk beter dan WLM. Als ik de keuze moest hebben zou ik steeds voor Outlook kiezen ipv WLM. Daar heb je zulke problemen niet. Maar Outlook is natuurlijk geen gratis product.
 
hallo Ddragon
bedankt ik heb dat vinkje nog even aangezet, maar normaal verwijder ik heel vaak tijdelijke internet bestanden en coockies, en doe dan meestal nog het volgende : ik ga naar C:///////windows////temporally /// en leeg die map ,niet alles kan daar verwijderd worden maar er wordt toch heel veel verwijderd, dat is toch wel goed ???
Microsoft outlook is als ik het goed begrijp de opvolger van Hotmail, die heb ik wel en kijk daar heel af en toe in maar daar zit veel spam in en weinig berichten, ik had vroeger ook bij groups van msn een clupje , toen nog wel Vroeger had ik windows cleanup! een gratis programma, maar volgens mij zoon haalt die veel te veel van je computer af,enkan de registers beschadigen dus die heb ik niet meer en dat is dus niet van toepassing op deze computer . Nog even over updates ik had gezegd tig keer per week maar dat was overdreven het is veel minder en ik kijk vaak zelf af en toe even en dan wordt er vanzelf aangegeven of er updates zijn, dus dat houd ik goed bij Ik weet nu na al die dagen dingen aanpassen, vergelijken en veranderen dat het gewoon een instelling is in wlm en niet ergens anders, want ngmaalsin gmail blijf ik de afbeeldingen gewoon zien ,zucht .... Heeft er iemand van jullie misschien teamvieuwer, of is dat niet aan te raden en vraag ik nu te veel ?
 
Microsoft Outlook heeft niets met Hotmail te maken. Is beetje verwarrend. Microsoft Outlook is een onderdeel van Microsoft Office (Pro). Outlook.COM daarentegen is wel een online dienst die als opvolger dienst doet van hotmail.

De tijdelijke internetbestanden folder bevind zich normaal op deze locatie;

C:\Users\<AccountNaam>\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\

Wanneer deze niet zichtbaar is, moet je bij de mapopties aanvinken dat je verborgen bestanden en folders wilt weergeven.

Wil je een opruimtool, gebruik dan Schijfopruiming van Microsoft zelf. (Cleanmgr.exe)

Teamviewer heb ik wel, maar heb de komende uren helaas geen tijd meer...
 
Alleen daarom probeer ik de gekste dingen alleen te doen en soms goed maar ook af en toe helemaal verkeerd dus ik blijf nu maar van de instellingen zoals ze nu staan af

Dat was mij al opgevallen .
Heb je een windows 7 schijfje om eens SFC /scannow uit te voeren , want ik denk dat je windows corrupt is geraakt.
In je windows7 logboeken zullen ook heel wat fouten en waarschuwingen te vinden zijn.
Bad Request

Bad Request
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan