Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal

wat is er aan de hand ??????
als ik de e mails die ik altijd normaal in wlm binnen krijg nu ineens als attachment-teken in het veld waar normaal tekst of want dan ook zou moeten staan krijg, moet ik 3x klikken en zie dan bv pas foto, of mail tekst
Zo krijg ik bv ook vacatures binnen en zie die normaal in een blik nu dus niet meer alleen een attachment.

Start ik de mail opnieuw op dan is het weer even goed en na een mail of 10 zie ik weer de attachments of verkleinde plaatjes, maar dan ook allemaal dus in b.v .een yahoomail de foto met handtekening van
de persoon die het mailt de yahoo- instellingen de afbeeldingen enz enz dus echt alles wat in die mail staat

Ik zou wlm er opnieuw op kunnen zetten maar ik heb heel veel in mappen staan bv bij concepten enz, en zou dat dan allemaal eerst moeten verzetten op exporteren

Ik hoop dat iemand dit weet want 3x klikken voor een mail is niet goed voor me, beide handen zijn al geopereerd en ik heb rsi dus ......

Het kan zijn dat deze vraag in een andere rubriek thuis hoort maar ik zag geen aparte rubriek voor mail dus maar even hier .

vriendelijke groeten
Marianne
 
Dag Marianne .
Ik heb je bijlage in #10 even bekeken . Ik zit nu achter mijn laptop met Linux , en kan daardoor de instellingen niet rechtstreeks gaan bekijken in WLM .
Ik weet wel dat je bij deze instelling vakjes kan aan en uitvinken .
Ga naar Extra > Opties Tabblad Lezen
Staat het vinkje daar aangevinkt Alle berichten als tekst zonder opmaak weergeven

Moest dit vakje aangevinkt staan, haal dat eens weg , dan gaan je berichten in HTML formaat weergegeven worden n plaats van platte tekst.
 
de werkwijze om naar deze instelling te gaan is toch iets anders dan hier boven vermeld werd ...

open WLM en klik op " bestand " (deze staat waarschijnlijk links boven in de hoek ) *althans hier wel !
nadat je op " bestand " geklikt heb klik je verder op " opties " en daarna op " mail "
bij " mail " klik je dan op de tab " lezen " en hier mag dus géén vinkje aanstaan bij de vermelding " alle berichten als tekst zonder opmaak weergeven ".
 
ik heb weer een printscreen gemaakt, en heel toevallig zie je dat bovenstaande instelling goed staat dus zonder vinkje maar heel toevallig zie je daarnaast hoe ik de mail
van deze groep binnen krijg , zie je wel als link
windowslivemailprobleem001.jpg
 
bij mezelf heb ik het middelste vinkje dus niet aanstaan ..!
**neem de tab " geavanceerd " eens en klik daar dan verder op " standaard instellingen herstellen " daar na herstart jij de WLM

@Marianne
inderdaad is de opdracht van Ddragon een schijfopruiming .
 
#12

Een ding echter en misschien begijpt iemand het hier dan wel, elke keer als ik windows live mail open zie ik dus ong. 10 mails GOED en dan ineens weer alle mails met tekst of afbeelding enz als attachment . Ga ik dan even naar een andere pagina of zo en open wlm weer dan zie ik er weer een stel goed en dan weer niet, heeft dit iets met opslag te maken, daar lijkt het wel op ????

De e-mail berichten die niet goed worden weergegegeven moet je bij de afzender eens informeren voor welke versie zij de e-mails naar jou verzenden . Gewone versie of voor mobiele versie . Als ze naar jou voor mobiele versie zenden, dan worden de berichten totaal anders weergegeven in WLM .

Een e-mailaccount instellen of verwijderen | Windows Phone Instructies (Belgi

Bijlagen (attachments) kunnen aangehecht worden aan het bericht of invoegen in het bericht.
 
hallo Ranger

ook dat is het niet want ik krijg als voorbeeld een hoop mails van een persoon, ik werk veel met paint shop pro dus ontvang veel mails met tubes , afbeeldingen enz enz
Als ik meerdere mails van een persoon krijg dan kan ik er een paar volledig zijn en dan ineens worden het bijlagen, het lijkt wel of mijn server zegt nu is het genoeg, zou dat kunnen ik heb
anders echt geen idee mee
Heb echt alles gedaan en jullie denken zo goed mee
Ikzou wlm kunnen verwijderen en er opnieuw terugzetten naar basis instellingen hielp ook al niet en ik hoopte zo dat dat het was ...
Ranger die link die je me gaf had ik ook al bekeken en er staat niks nieuws op wat hier nog niet is vermeld
De tip van windows Essentials downloaden heb ik ook nog niet gedaan want ik denk dat hij dan wlm overschrijft en ik al mijn concepten en bewaarden berichten kwijt ben ?

Marianne
 
en nog even dit ook nog niet gedaan maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen : This trick works :
First creating a new, empty TIF folder might be anywhere. 1.Under Internet Options, click the Settings button under Browsing history and then Move folder and select your new created folder
Hoe en waar maak ik een TIF-map ???

Marianne
 
dat gene wat jij nu gaat doen om tot een oplossing te komen werd vermeld in het 3de bericht van de in bericht #22 geplaatste link door Ddragon
Ashampoo_Snap_2014.09.10_11h01m42s_001_.jpg
**er word zelfs geadviseerd om op regelmatige basis de TIF file leeg te maken ...

TIF betekend dus Tijdelijke Internet Folder
deze vind je door op het tandwieltje te klikken en je selecteert hier de internetopties.
je ziet vervolgens onder de tab " algemeen " een button om je browser geschiedenis te wissen ....daaronder zie je de toets instellingen ...klik op de toets " instellingen "
en verplaats deze folder ( map )
je dient wel hier dan een nieuwe folder ( map ) aan te maken beweerd men dus .

**het gaat dus in feite over de NetCache folder
Ashampoo_Snap_2014.09.10_12h39m35s_003_.png
**in feite kun je ook gewoon deze NetCache folder een grotere omvang geven ...(denk ik dan inpl.een nieuwe aan te maken !)
 
Laatst bewerkt:
ik ben even heel voorzichtig maar ik denk dat het opgelost is, ik heb windows Essentials 2012 en dan alleen mail gedownload, de computer opnieuw opgestart en tot op heden gaat het goed maar ik weet het pas echt zeker
bv s morgens als ik een stuk of 50 mails tegelijk krijg ... ik houd jullie op de hoogte
De download duurde trouwens heel erg lang, ik ben toen maar even andere dingen gaan doen

Marianne
 
je heb dus de WLM opnieuw opgehaald ...om deze opnieuw te installeren en dit zonder de vorige te verwijderen ?
*dat de download van windows Essentials 2012 een lange tijd in beslag neemt is normaal gezien niet zo.. vanwaar heb je deze opgehaald !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan