Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu Microsoft Hotmail niet meer ondersteunt in WLM2012 ben ik op zoek naar iets anders daar ik nog met Win.7 werk en dat momenteel nog zo wil houden.

Daar ik niet zo val in Outlook.com of Thunderbird dacht ik van ofwel Dreammail ,Incrédimail of Foxmail te nemen, weet niet welke van de 3 't beste is ,gebruikt er iemand van jullie één dezer en wat denken jullie ervan.

Bedankt,
 
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit ook helemaal legaal.
Er wordt een oud programma wat in een vroegere versie van Windows gebruikt werd, werkend gemaakt in de nieuwste Windows versie.
 
het zal wel legaal zijn immers er werd geen crack gebruikt ... of het aangeraden is om deze te gebruiken weet ik zo niet omdat deze dus voorbijgestreeft is ... ik was eigenlijk maar benieuwd of deze dus kon gebruikt worden ter vervanging van WLM en had eigenlijk nog niet door dat de TS de Windows 7 gebruikte..
 
Zonder problemen en veilig te gebruiken , maar zoals bij elk emailprogramma zal je er een goed antivirus programma naast moeten gebruiken voor de beveiliging.
WinMail doet niets anders als een ander mailprogramma en dat is mail verzenden en binnenhalen. Haal je een besmetting binnen zal zoals bij elk ander emailprogramma een beveiligingsprogramma in moeten grijpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan