Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik ben overgestapt naar windows mail owv outlook problemen(office),
een vraagje als ik in mijn mappen kijk die ik aanmaak om mails te bewaren bv pc tuts dan zie ik maar een paar mailtjes staan terwijl ik
goed weet dat er daar bv 50 in staan
hoe kan ik alles gaan zien?

ed
 
de map "pctuts " heb jij dan zelf aangemaakt en je dient dus bijgevolg de toegezonden emails van pctuts daar zelf in te zetten het is dus niet zo dat deze daar vanzelf in komen ...ik begrijp dat je omwille van Office Outlook problemen de overstap gedaan heb maar het is niet zo dat dan ook de mails die je daar had bewaard van pctuts vanzelf over gingen naar de Mail app van Windows 10...wellicht ben jij vergeten deze over te zetten ..hoe dit in zijn werk gaat kan ik je niet zeggen aangezien ik niets van Office ingebruik heb.
 
Nou gebruik ik Windows Mail zelf niet, maar kun je daar dan zoals bij elk gerespecteerd emailprogramma geen berichtregels aanmaken dan ?
Zo ja, maak dan een berichtregel aan met bijvoorbeeld het filter Van: pctuts
Daarna zullen alle nieuw binnengekomen emailberichten, ontvangen van Pctuts naar de door jou aangemaakte map Pctuts gaan.
Uiteraard moet je de berichten die je al had ontvangen even handmatig verplaatsen. Een berichtregel werkt dus alleen bij alle nieuwe binnenkomende mail.
 
@Skippy jij bedoeld met Windows mail deze van vista ...de TS bedoeld hier mee de mail app van Windows 10 en ik zie daar nergens de mogelijkheid om een regel aan te maken tenzij men zich eerst inlogt op Outlook.com webmail (wat een nieuw jasje heeft gekregen )
 
Als je geen berichtregels aan kunt maken heb je eigenlijk niet zo veel aan zo'n emailprogramma.
Dit is voor veel mensen een veel gebruikte mogelijkheid en een gemis als dat ontbreekt.

Beter lijkt mij dan om een emailprogramma te gaan gebruiken met alle veel gebruikte functionaliteit.
 
ik doe nu enkel nog mijn aparte accounts een voor een open, dit geeft met nog het minste kopzorgen, het neemt wel iets meer tijd in beslag maar dan zie ik toch alles
ga me in toekomst nog eens toeleggen op outlook van office, deze heeft me problemen gegeven denk ik na de fall upgrade
alvast bedankt voor alle berichten van mijn online vrienden
ed
 
Je zou toch aan mogen nemen dat een Microsoft besturing en een Microsoft programma elkaar niet al te veel in de weg zit.

Misschien Office eens opnieuw installeren zou uitkomst kunnen bieden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan