E-mail Email met Windows Live Mail 2011

Speurneus

Steunend lid
Vip Lid
Goedemorgen,
Ik gebruik nog steeds Windows Live Mail 2011 (WLM), ondanks dat dat al jaren niet meer wordt ondersteund door Microsoft. Werkt prettig en uitstekend, in mijn geval voor 5 verschillende mailadressen. Aangezien Microsoft maar blijft zeuren dat ik van Windows 10 naar Windows 11 moet overstappen, ben ik daar wat huiverig voor omdat ik ergens las dat WLM niet zal werken onder Windows 11. En ja, ik weet dat er diverse andere mailprogramma's zijn, soms ook gratis, maar vaak betaald als je meer dan twee mailadressen wilt beheren. Heeft iemand ervaring met WLM onder Windows 11 of weet hoe dat gebruikt kan blijven worden ?
Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.
 
Het probleem heeft zichzelf opgelost nu ik ben overgestapt op EM Client. Dat programma heeft de mogelijkheid om automatisch en back-up te maken. Je kunt zelf instellen hoe vaak en ook hoeveel back-ups bewaard moeten blijven. Stel je dat in op 3 en er wordt een vierde gemaakt dan verwijdert EM Client de oudst van de drie die er al stonden. Dus eigenlijk altijd een bijdetijdse back up voorhanden.
Ik kan overigens, zoals Deus al schreef, zeker nog mails ophalen op mijn tablet en/of telefoon, ook nadat ik dat al heb gedaan via mijn vaste PC. Inderdaad bij de serverinstellingen aangeven dat berichten pas mogen worden verwijderd na x-aantal dagen. Nogmaals iedereen dank voor alle hulp en tips !
 
Terug
Bovenaan