Opgelost Windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag

ik heb per ongeluk mijn icoontje verwijderd van Windows mail op het bureuablad
ik heb het nog wel in de taakbalk en in de tegeltjes maar zou het weer op het bureua
1.JPG
2.JPG
blad zetten
maar weet niet hoe
 
Oplossing
Je hebt het pictogram van de app Mail al in je startmenu en in de taakbalk, maar je wilt het ook nog eens op je bureaublad hebben. Dat kan en dat is helemaal niet moeilijk.
Lange pier gaf in post #2 al een mogelijkheid, maar het kan nog veel eenvoudiger, namelijk door de app uit het startmenu naar je bureaublad te slepen:

Sluit of minimaliseer eerst alle openstaande apps, zodat jij het bureaublad te zien krijgt.
Klik dan op de knop Start. Het startmenu zal openen.
Scrol in de lijst met apps omlaag naar de app Mail.
Druk met de linker muisknop op de app Mail; houdt die linkermuisknop dan ingedrukt terwijl je de muis naar rechts beweegt.
Aanvankelijk zul je tijdens het naar rechts slepen een verbodsbord zien. Niets van...
Je hebt het pictogram van de app Mail al in je startmenu en in de taakbalk, maar je wilt het ook nog eens op je bureaublad hebben. Dat kan en dat is helemaal niet moeilijk.
Lange pier gaf in post #2 al een mogelijkheid, maar het kan nog veel eenvoudiger, namelijk door de app uit het startmenu naar je bureaublad te slepen:

Sluit of minimaliseer eerst alle openstaande apps, zodat jij het bureaublad te zien krijgt.
Klik dan op de knop Start. Het startmenu zal openen.
Scrol in de lijst met apps omlaag naar de app Mail.
Druk met de linker muisknop op de app Mail; houdt die linkermuisknop dan ingedrukt terwijl je de muis naar rechts beweegt.
Aanvankelijk zul je tijdens het naar rechts slepen een verbodsbord zien. Niets van aantrekken. Blijf naar rechts slepen totdat je met de muis buiten het startmenu bent aangekomen en het volgende ziet:

64f744f147ab5-2023-09-05_16_58_06-Instellingen.png


Dan pas mag je de muis los laten. Het pictogram van de app Mail zal dan op je bureaublad staan. Je kunt dat pictogram zelf naar een andere plaats op je bureaublad slepen:

64f745456e599-2023-09-05_16_59_45-Instellingen.png


Eenvoudiger kan het niet, volgens mij.
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan