Windows 10 Windows Mail (Windows 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kjerdahl

Steunend lid
Vip Lid
Beste,

Ik heb windows mail in 'onderdelen' moeten verwijderen om een corrupte mailaccount te kunnen verwijderen van de pc - alle aangeboden oplossingen op 't net werkten niet, onder accounts stond zelfs het mailaccount niet vermeld, toch stond hij telkens weer in mail en konden er geen mails meer verstuurd worden.
Echter nu ben ik het mailprogramma kwijt.
Heeft iemand een idee hoe ik windows mail terug kan installeren? Staat niet onderdelen zodat ik het gewoon terug kan aanvinken.

Alvast bedankt.

Kjerdahl
 
Het ging dus ook duidelijk over Outlook-Mail.
Ik heb Outlook-Mail dan ook verwijderd via Windows onderdelen. Pc heropgestart en daarna deze app terug geinstalleerd via de Store.
En wat gebeurt er? Outlook-Mail vindt de corrupte en volgens 'accounts' het onbestaande account voor mails terug en blokkeert weer op een fout.
Omdat het Gmail is, heb ik nu de App van Gmail geinstalleerd, en het grootste probleem is daarmee van de baan. Maar Outlook-mail werkt dus nog steeds niet als het hoort.

Kris.
 
jij dient dan ook in je gmail account de toestemming te geven om via mail app Windows 10 te kunnen werken ..
ga dus naar je gmail account beheren en vervolgens kies je in het linker menu "beveiliging "
scroll naar onder en bij Apps van derden dient vervolgens de Windows hier toegang te verkrijgen ..

Ashampoo_Snap_dinsdag 7 april 2020_20h00m14s_003_.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan