Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Allemaal
Ik heb problemen met Windows Live Messenger versie 2009 (Build 14.0.8117.416)
Als ik mij aanmeld, opent Windows Live Messenger MAAR SLUIT DIRECT WEER AF.
Heb het programma verwijderd via config...Programs, en terug opnieuw geinstalleerd,met de bedoeling dat het probleem zou opgelost zijn.Maar helaas, nog altijd als ik mij aanmeld sluit Windows Live Messenger terug af.
Wie kan mij helpen of raad geven.
Alvast bedankt bij voorbaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer dit eens:
Rechts klikken op 'Deze computer' > Eigenschappen > Geavanceerd > Instellingen (onder 'prestaties') > DEP (tabblad) > Onderste optie kiezen > msnmsgr.exe toevoegen.

Dan draait WLM niet meer in DEP.

Computer opnieuw opstarten voordat deze instelling actief wordt.
 
Probeer dit eens:
Rechts klikken op 'Deze computer' > Eigenschappen > Geavanceerd > Instellingen (onder 'prestaties') > DEP (tabblad) > Onderste optie kiezen > msnmsgr.exe toevoegen.

Dan draait WLM niet meer in DEP.

Computer opnieuw opstarten voordat deze instelling actief wordt.

Hallo, sorry voor het zo laat te reageren op je antwoord,maar heb een weekendje weggeweest.
Ik heb gedaan wat je gezegd heeft, maar weeral zonder resultaat.
En daarmee heb ik besloten de PC te herinstalleren.
Ik moet u vriendelijk bedanken voor hetgeen je gedaan hebt, en hoop geen vragen meer te moeten stellen.
Nogmaals bedankt
Groetjes van Willy
 
Ach ja, vorig jaar was het ook al miserie, dan was het internet explorer 8 beta die een boel conflicten gaf met live messenger.
Ook moest eens iemand de eigenschappen aanpassen.
Station C
program files
msn messenger
rechtsklik op msnmsgr en selecteer eens " als administrator uitvoeren "

Vista en seven passen je machtigingen soms zonder reden eens aan. Dan moet een programma dat eerst gewoon kon werken weer plots als admin door een windowsupdate of weet ik veel wat nog.
Het blijft een getweakte vista, meer niet, en iedereen maar stoefen over seven, bweik. ik draai het piraat en wacht windows 8 af of het weer prutsen gaat worden.
Ik heb zo een map op mijn stickie die ik niet mag verplaatsen (geen rechten voor).
Wissen gaat ook niet maar de stick formatteren dan weer wel.
Een oude vistabug die in vista 2 seven) blijft zeuren.

Veel liever draai ik pidgin (een freeware alternatief).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan