Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo kan er iemand mij helpen?
Vaak als ik met een vriendin aan het chatten ben via windows live messenger,krijg ik de mededeling dat deze persoon zich aanmeld,maar dan zijn we reeds aan het chatten(zij is dus al aangemeld).
Het gebeurd ook wanneer zij zich aanmeld (of misschien iemand anders)en ik ga kijken bij in de reeks van aangemelde personen dan staat zij er niet .
Zou het mogelijk zijn dat hare pc niet is beveiligd en dat er dan iemand anders zich met hare naam aanmeld?
Zij heeft een draadloos netwerk.
Kan ze dat eventueel laten nakijken,bv door telenet?
Grts Jeff
 
neen dat is het niet,ze weet niet als er dan iemand anders zich aanmeld.
Maar we vinden het raar,dat wanneer we aan chatten zijn dat zij zich dan nog eens aanmeld terwijl we an bezig zijn.
Bij haar wordt haar scherm eventjes grijs zegt ze en kan ze evenetjes niets doorsturen.
 
Hallo kan er iemand mij helpen?
Vaak als ik met een vriendin aan het chatten ben via windows live messenger,krijg ik de mededeling dat deze persoon zich aanmeld,maar dan zijn we reeds aan het chatten(zij is dus al aangemeld).
Het gebeurd ook wanneer zij zich aanmeld (of misschien iemand anders)en ik ga kijken bij in de reeks van aangemelde personen dan staat zij er niet .
Zou het mogelijk zijn dat hare pc niet is beveiligd en dat er dan iemand anders zich met hare naam aanmeld?
Zij heeft een draadloos netwerk.
Kan ze dat eventueel laten nakijken,bv door telenet?
Grts Jeff

je kan eens een ping doen naar het ipadres als je daar van zeker wilt zijn. maar ik denk niet dat msn 2 simultane logins toelaat. dat zou wat zwakjes geschreven zijn, niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan