Windows Live Messenger Beta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb een vriend die niet meer normaal kon inloggen op zijn Windows Live Messenger.
Iemand had ons gezegd om de Beta versie op te laden.
Maar nu heeft hij een probleem met zijn primaire agenda en als hij op msn zijn Post Vak In wil openen komt hij steeds terecht bij zijn Post Vak In van zijn Skynet mail box.
Ik denk van die Beta terug te verwijderen, maar hij is bang dat hij al zijn Skynet mailbox ook zal kwijt zijn. En ook dat hij terug geen kontakt meer via Msn zou hebben.
Wie kan mij helpen?
Wij hebben al hulp gekregen van het Forum van Windows maar er is niet veel veranderd.
De Beta versie is niet zo goed hoor.
Bedankt voor jullie hulp
Groetjes
Lapecosa
 
Je kan de beta gewoon verwijderen en de gewone msn weer gebruiken, er zal niets verloren gaan.

Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie.:duimop:
Ik hoop dat die windows live messenger, die voor enkele dagen, geblokeerd was en waar hij niet meer kon inloggen, nu wel zou lukken.
Dat is de vrees van mijn vriend. Dat was de reden waarom hij de Beta versie gedownload had.
Wat denkt u?
Groetjes
Lapecosa;)
 
Gewoon de oude installeren en normaal moet hij kunnen inloggen, kan hij dit niet mag hij altijd een vraag stellen erover.

Ok bedankt! Ik zal 't straks proberen!
Hou je nog op de hoogte ervan. Maar ik moet dat wel doen van op afstand, vandaar dat ik 100% zekerheid wil hebben, voor ik iemand vraag iets te doen. Ik wil niet hebben dat hij ook zijn mail van skynet zouden verloren gaan.
Het is toch raar dat Hotmail nu gelinkt is aan Skynet. Heb dat nog nooit gehoord. Hij moest wel een alternatieve mailadres opgeven, waarop Windows hem zou kunnen contacteren. Idem voor zijn primaire agenda die hij zou willen verwijderen. Hoe moet hij dat doen aub. is die ook gekoppeld aan elkaar?
 
Gewoon de oude installeren en normaal moet hij kunnen inloggen, kan hij dit niet mag hij altijd een vraag stellen erover.

Hallo Tuts,
Ik heb gedaan zoals je gezegd hebt, maar helaas hij kan in skynet geen mails meer lezen. Alles is hij verloren. En nu, wij weten geen raad meer. Zijn skynet ID is zelfs onbekend. Kunt u mij spoedig helpen aub. Ik zit er meer.
Groetjes
Lapecosa
 
Zijn account van skynet heeft hij toch een papier van waar zijn loginnaam en wachtworod opstaat ?

Ja dat hebben we teruggevonden.
Nu we hebben en de mails van skynet kunnen we terug lezen. Niet via de gewone weg. Alles moet gaan via Hotmail en het aangekoppelde id adres.
We hebben geprobeerd om ipv Windows Mail (de nieuwe outlouk express) Thunderbird te installeren alsook Firefox, en steeds komt Windows Live Messenger met de vermelding je kan hier niet aanloggen, alleen maar Hotmail.
Mijn contactpersoon staat bij hem geblokkeerd en we vinden nergens om die te deblokkeren.
Nu Thunderbird kunnen we nu al zijn mails binnenkrijgen dat is toch ook al iets, maar we zouden graag de contactpersonen importeren en dat gaat niet.
Normaal kan je toch je adres boek van skynet importeren naar Thunderbird.
Sorry hoor maar we zitten wel met steeds nieuwe problemen, sinds dat Windows Live Messenger geblokkeerd geweest is, en we de Beta versie erop geplaatst hebben.
Misschien kan je ons verder helpen
Bedankt voor je hulp
Groetjes
Lapecosa
 
Als er niet meer kan ingelogd worden bij live messenger met gebruikersnaam en paswoord, kun je het paswoord laten herstellen. Moet je wel een alternatief e-mail ingevoerd hebben bij het aanmaken van het live messenger account , of 2 beveiligingsvragen beantwoorden. Bied dit alles geen oplossing is het account gehackt en moet je hiervan Microsoft op de hoogte brengen om het account te laten blokkeren, om misbruik te voorkomen.

https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlmessengerabuse&ct=eformts&st=1&wfxredirect=1

En ik lees dit
sinds dat Windows Live Messenger geblokkeerd geweest is

Volgens mij werd er reeds misbruik gemaakt ,
Account gehackt , en gebruikt om spam te verzenden, en daarom account geblokkeerd werd.
 
Laatst bewerkt:
Windows Live MESSENGER

Windows Live MESSENGER

Als er niet meer kan ingelogd worden bij live messenger met gebruikersnaam en paswoord, kun je het paswoord laten herstellen. Moet je wel een alternatief e-mail ingevoerd hebben bij het aanmaken van het live messenger account , of 2 beveiligingsvragen beantwoorden. Bied dit alles geen oplossing is het account gehackt en moet je hiervan Microsoft op de hoogte brengen om het account te laten blokkeren, om misbruik te voorkomen.

https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlmessengerabuse&ct=eformts&st=1&wfxredirect=1

En ik lees dit


Volgens mij werd er reeds misbruik gemaakt ,
Account gehackt , en gebruikt om spam te verzenden, en daarom account geblokkeerd werd.

Bedankt voor uw reactie. Ik heb MSN op de hoogte gebracht! Maar bij mijn vriend is het probleem nog niet gedaan hoor. Hij heeft dus wel de Beta versie verwijderd, de Gewone Live Messenger geinstalleerd. Die functioneert redelijk goed, maar als hij zijn mails van Skynet wilt lezen moet hij nog steeds via Hotmail gaan. Dus is Hotmail zijn hoofdbrowser en niet Skynet afzonderlijk en Hotmail afzonderlijk. Maar er is toch al vooruitgang toch al iets. Misschien kunt u me nog meer tips geven om alles ok te doen verlopen. Bedankt Groetjes
 
Je kan je skynet mailadres gebruiken om je aan te melden op msn, je kan dit hier aanmaken https://accountservices.passport.ne...t=NL-NL&lc=1043&vv=800&mkt=NL-NL&sl=1&lc=1043

Voorbeeld

mail.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je kan je skynet mailadres gebruiken om je aan te melden op msn, je kan dit hier aanmaken https://accountservices.passport.ne...t=NL-NL&lc=1043&vv=800&mkt=NL-NL&sl=1&lc=1043

Voorbeeld

Bekijk bijlage 6396
Bedankt Tuts voor je antwoord.
Ja dat weten we hoor, maar vroeger ging hij naar Windows Mail om zijn skynetmails te lezen. Nu kan hij dat niet meer. Nu moet hij Hotmail inloggen om zijn windows Mail (skynetmails) te kunnen lezen. Dat is zijn probleem. Alles is zo gekomen sinds er moeilijkheden waren met het gebruik van Windows Live Messenger.
 
Bedankt Tuts voor je antwoord.
Ja dat weten we hoor, maar vroeger ging hij naar Windows Mail om zijn skynetmails te lezen. Nu kan hij dat niet meer. Nu moet hij Hotmail inloggen om zijn windows Mail (skynetmails) te kunnen lezen. Dat is zijn probleem. Alles is zo gekomen sinds er moeilijkheden waren met het gebruik van Windows Live Messenger.

Bedankt aan Tuts en aan iedereen die ons geholpen heeft. Het probleem is volledig opgelost. Ik wens jullie allemaal een prettig weekend. Groetjes Lapecosa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan