Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee hoor , daarvoor is de computer niet geschikt.
Ziehier de miniminale vereisten voor Windows7 Systeemvereisten voor Windows 7 - Microsoft Windows
Is wel zeer geschikt om bijvoorbeeld Ubuntu op te installeren.
Nee hoor , daarvoor is de computer niet geschikt.
Ziehier de miniminale vereisten voor Windows7 Systeemvereisten voor Windows 7 - Microsoft Windows
Is wel zeer geschikt om bijvoorbeeld Ubuntu op te installeren.
das hetzelfde als met een 2 pk'tje een wedstrijd meerijden tegen een formule 1
ik weet niet of je uw eigen bericht nog een herinnerd over uwe pIII en dat ging ook niet
das hetzelfde als met een 2 pk'tje een wedstrijd meerijden tegen een formule 1
ik weet niet of je uw eigen bericht nog een herinnerd over uwe pIII en dat ging ook niet
En heb je dat zelf gezien, of ergens gelezen of gehoord.
Een pentium II , meer dan Windows 95 of Windows98 kun je daar niet op draaien . Ik hoop dat je jou nu niet vergist tussen Windows 7 en DOS 7, wat eigenlijk windows95 is, de opvolger van DOS 6.x
Nog iets aan toevoegen, en ben even gaan googlen en wat lees ik zowat overal.
Windows7 herkent oudere hardware en PI en PII moederborden, maar de installatie zelf lukt niet . Tussen een PII herkennen en een installatie uitvoeren op een PII is volgens mij nog een zeer groot verschil.
oke helaas, maar ik ga wel wachten op ubuntu 10.04 lts.
als die uitkomt ga ik die wel draaien.
ik ben altijd tevrede geweest met ubuntu. hij draait ook prima op mijn laptop.
en ik heb me niet vergist in dos 7. ik sluit dit topic mijn probleem is opgelost.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.