Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik zit niet hele dagen achter pcBekijk bijlage 254078
blijkbaar geen reactie waard ... zo gaat het nu éénmaal.
oke ik begrijp dat het niet uit maakt of het nu een pro versie is of een home versie.Kan je eens duidelijk uitleggen wat je allemaal aan het doen bent aub?
En om met de deur in huis te vallen, een 'Pro' versie van Windows bezit enkel meer features om je Windows te integreren in een domein omgeving dan een standaard of home versie. Verder is hier geen enkel verschil. Dus op gebied van hardware herkenning is hiet totaal geen verschil in.
Wel is het mogelijk dat de ene gebruikte ISO nieuwer is dan de andere (build), waar mogelijks meer/andere hardware ondersteuning in aanwezig is. Drivers kan men eventueel ook toevoegen aan zulke ISO, maar dat is iets technischer.
Blijkbaar dus niet vooor elke ssdde latop heeft een Ultra-ATA/100 interface.
Een sata 3 is wel backwards compatible.Zonde om veel snelheid te verliezen
Er staat een foutje in dit bericht .Ik wilde mijn windows 8.1 die op een Transcend SSD220S 120GB staat op eenzelfde ssd dupliceren maar helaas lukt dit niet hij wordt niet herkend in de bios de originele wel. Dupliceren werkt wel met acronis true image
De orginele heeft een S/N: H97094-001 er staat ook 02-2023 op
de niet werkende heeft een S/N: H68632-0520 hier staat02-2023 op
Dan heb ik nog een 3e maar die zit nog in de verpakking.
Ik begrijp niet waarom de eerste wel zichtbaar is in de bios en de 2e niet. Alle 3 zijn Sata 3 ssd.
misschien heeft iemand idee
weet ik al een hele poos, ben wel goed in reparaties en hardware. sociale vaardigheden heb ik daarin niet nodig wel correcte info!mijn tijd was om, dus nog mijn bericht afmaken.
@wivy: Niet iedereen is zo sociaal dom als jij.