Windows 11 Windows 11 24H2

een enorm bestand dan ... .

1728046489556.jpeg
 
maar blijkbaar een te bewaren geheim waar het dan wel staat ...:unsure:
mijn "opleiding & skills" werden al in een eerder in een ander topic NIET gewaardeerd door bepaalde personen, vandaar dat ik nog weinig info deel ...
Deus heeft ook vermeld " hacken " moet je niet als negatief beschouwen, het kan problemen oplossen ... .
hoe timmer je dit in een persoon dat een andere mening heeft?
einde verhaal ... einde dicussie.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil juist mijn voordeel doen met die skills van jou die ik - spreek in eigen naam - héél erg hoog inschat.
Eén van de sterkhouders hier, als je het mij vraagt.

Ik pik gewoon in op wat je zegt in bijdrage #29 waar je zegt een hint te hebben gegeven waar dat log staat. Dat boeit mij maar ik kan je "hint" niet vinden, dus vraag ik er even naar.

Voor ev. commentaar van anderen zijn ze zelf verantwoordelijk. Als het te vér gaat, mag je ons dit altijd signaleren en dan bekijken we dat.
 
sorry, Aardbei, ik ga niet in op ev. discussie, maar verduidelijk mijn appreciatie én mijn vraag aan The End.
Die discussie was en is er niet met mij - ook al zie jij dat al te graag gebeuren en probeer je dat uit te lokken.
 
ik zie dat jullie hier nog over gehad hebt. Windows 11 LTSC deze versie zou je op oudere apparaten kunnen installeren

 
Terug
Bovenaan