Windows 11 Windows 11 24H2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Qtex
  • Startdatum Startdatum
een enorm bestand dan ... .

1728046489556.jpeg

maar blijkbaar een te bewaren geheim waar het dan wel staat ...:unsure:
mijn "opleiding & skills" werden al in een eerder in een ander topic NIET gewaardeerd door bepaalde personen, vandaar dat ik nog weinig info deel ...
Deus heeft ook vermeld " hacken " moet je niet als negatief beschouwen, het kan problemen oplossen ... .
hoe timmer je dit in een persoon dat een andere mening heeft?
einde verhaal ... einde dicussie.

Laatst bewerkt:
Ik wil juist mijn voordeel doen met die skills van jou die ik - spreek in eigen naam - héél erg hoog inschat.
Eén van de sterkhouders hier, als je het mij vraagt.

Ik pik gewoon in op wat je zegt in bijdrage #29 waar je zegt een hint te hebben gegeven waar dat log staat. Dat boeit mij maar ik kan je "hint" niet vinden, dus vraag ik er even naar.

Voor ev. commentaar van anderen zijn ze zelf verantwoordelijk. Als het te vér gaat, mag je ons dit altijd signaleren en dan bekijken we dat.

sorry, Aardbei, ik ga niet in op ev. discussie, maar verduidelijk mijn appreciatie én mijn vraag aan The End.
Die discussie was en is er niet met mij - ook al zie jij dat al te graag gebeuren en probeer je dat uit te lokken.

ik zie dat jullie hier nog over gehad hebt. Windows 11 LTSC deze versie zou je op oudere apparaten kunnen installeren

er gaat hier iets duidelijk mis tijdens het heropstarten ...
er werd meerdere boot opties weggeschreven zodat het niet duidelijk is tijdens de heropstart de juiste te kiezen ..
het systeem herstartte telkens terug op met de 23H2 versie...
via msconfig in versie 23H2 tap computer opstarten zag in meerder bootopties ..er waren er in het totaal 4 nieuwe aangemaakt tijdens het uitvoeren van de inplace upgrade...
waarschijnlijk heb ik de verkeerde verwijderd ..
*tevens word er een Windows.old vermeld op C

Ashampoo_Snap_vrijdag 4 oktober 2024_17h50m27s_002_.jpg

Sinds ik de 24H2 draaien heb op mijn oude Samsung dat mijn Wifi niet zo goed werkt. Als ik mijn laptop opstart duurt het wel een dikke minuut voor mijn Wifi werkt. Dan gaat het wereldbolletje weg komt mijn Wifi tekentje in het grijs en dan gaan de boogjes 1 voor 1 aan en terug uit en dan gaat hij op een bepaald aantal boogjes gaan knipperen en dan blijft deze gewoon aan. Is dit iets dat nog gebruikers met de 24H2 merken die op Wifi werken natuurlijk he. Of is mijn Wifi kaart niet goed ondersteund in deze? Eens die aan is heb ik wel geen probleem meer ermee, juist in de opstart dat het ff duurt voor de Wifi actief is.

Ik weet ook niet wat er mis gaat bij Q, ik heb die Iso gedownload en dan gekoppeld en dan in CMD de juiste drive letter gekozen en dan zoals er in dat filmpje staat zoals @porrelaar meedeelde. Geen enkel probleem ondervonden tijdens het installeren. Je moet wel ff geduld oefenen, maar daarna ging bij mij alles prima, behalve dan de Wifi die ik hier boven al vermeld heb.

@The End ik heb zeker niet geboot vanaf een usb stick .. zoals ik eerder schreef heb ik een inplace upgrade gestart ..
welliswaar eerst via een door rufus aangepaste usb stick .. (bleef vervolgens de eerste keer hangen en werd een tweede keer gestart )
daarna via de door u meegedeelde werkwijze.. ook deze werd een tweede keer gestart nadat de controle aangaf dat het systeem niet voldeed aan de vereisten (ook al was de cmd (administrator correct uitgevoerd en werd de server editie geinstalleerd (lees geupgraded )
*wellicht dat dus daarom er 4 vermeldingen bij gekomen zijn .. kan het anders ook niet verklaren .
nooit eerder heb ik zulke problemen onder vonden bij een inplace upgrade !

er worden al wat problemen gemeld met 24h2:

Terug
Bovenaan