Windows 11 Windows 11 24H2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Qtex
  • Startdatum Startdatum
1727897279119.png

voila se, bij deze is het bij mij met mijn oude Samsung laptopje met intel core i5 2450M processor gelukt om hem op 24H2 te krijgen.
Heb het volgens het filmpje gedaan gelijk @porrelaar gepost heeft gedaan.

wel ook via deze work around lukt het hier niet om deze 24H2 te verkrijgen ....
d.w.z. het upgrade proces gaat tot het einde en de pc herstart zich .... en hier loopt het dan mis !
tot aan het Windows logo gaat het goed maar dan na zo,n 5 minuutjes ( of minder ) krijg ik onderstaande foutmelding !
en word alles terug gedraaid "de pc start dan op zoals voorheen met de 23H2 ).

Ashampoo_Snap_woensdag 2 oktober 2024_18h22m03s_001_.jpg

*heb al gezocht naar deze fout code en al het mogelijke toegepast ...behalve een verse installatie dit laatste wil ik zeker niet !

@Patrick.S Heb je de voorgaande posts gelezen ? Ik denk het niet, want dan zou je weten dat je achter de feiten aanholt. Dat is hierboven reeds in extenso beschreven, inclusief een mogelijke work around.

Het artikel was nog niet gepost
In artikel staat waarom het niet meer lukt 24H2 te installeren op oude pc
Dat zal je niet gelezen hebben
Ik heb alles wel gelezen behalve dat YouTube filmpje

moet reden hebben op je PC, want hier ging dit wél en als upgrade vanuit 23H2...
welke processor heeft die computer Philip? Ik heb het ook vlekkeloos kunnen uitvoeren op mijn oude Samsung NP300 E7A met een intel core i5 2450M en 2 x4 GB DDR3 RAM erin en een A400 Kingston SSD Sata 3 van 480 GB. Hier ook alles blijven behouden, dus geen clean install moeten doen. Wou dit ook niet doen eigenlijk. Ben blij met hoe hij nu geconfigureerd staat.

Arm 64, deze µProc zal niet aanwezig zijn in Qtex pc, die al menige jaren oud is ...
heb al een hint gegeven waar hij het logboek kan vinden, is helaas een zeer 'grOOOOOOOt' bestand, maar ja hij ziet het niet zitten om dit te bekijken.

' een paard kan je bij de waterbak zetten, of het paard wil drinken .... ? ', dat is iets anders!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan