Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fan-tas-tische tip van Q.!
Uitgevoerd zoals voorgesteld en Versie 1511 | 10586 is binnengekomen zonder enig probleem. Gelukkig kan je nu in Opdrachtprompt kopiëren en plakken (nadat in eigenschappen ingesteld te hebben, want standaard gaat dat niet). Zo heb ik de teksten van Q's mededeling #14 met Ctrl+C en Ctrl+V in de Opdrachtprompt kunnen plakken. Microsoft had wel enkele instellingen terug naar hun voorkeur veranderd: Edge als browser, enkele Services, enkele standaard-programma's zoals voor *.pdf en nog een paar Privacy-instellingen. Dat heb ik opnieuw naar mijn zin ingesteld. Geen probleem.
►► Eén Service: PeerDistSvc = BranchCache krijg ik niet gestart. Het is me niet duidelijk waarvoor dat dient en wat er evtl. niet zou werken. Weet iemand dat?
Ik heb juist het zelfde gedaan maar ik krijg update 1511 niet. Na het zoeken krijgen gewoon "Uw apparaat is Up-do-date. Voor het laatst gezocht vandaag, 11:39
Ik heb juist het zelfde gedaan maar ik krijg update 1511 niet. Na het zoeken krijgen gewoon "Uw apparaat is Up-do-date. Voor het laatst gezocht vandaag, 11:39