Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Krijg telkens "toegang geweigerd" als ik deze regels wil uitvoeren.
heb dankzij de professionele hulp van onze rots in de branding Qtex alsnog de update erdoor gekregen. Ik heb die er al meer als een week aangeboden gekregen van Microsoft. Toch heb ik een aantal keer moeten proberen vooraleer ik het toch op mijn netbookje kreeg. Eerst een probleem met mijn touchpad en daarna een probleem en dan is het alsnog gelukt, dankzij Qtex zijn vakkundige hulp op afstand.
Bekijk bijlage 15813
Dat is geen rots, dat is de berg. Maar hier is het wel de berg die naar Mozes komt hé. Je kent dat spreek woord toch?
Ik had die tekst geplaatst omdat het in het Nederlands was tegenover de eerste in 't Engels.
je kan deze ook afdwingen door een opdrachtprompt op te starten en de volgende onderstaande opdrachten in te geven .
net stop wuauserv klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en klik op enter
geef als voorlaatste net start wuauserv in en klik op enter .
Geef als laatste wuauclt /resetautorization /detectnow en klik voor de laatste keer op enter .
nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdracht om te gaan zoeken naar updates ..
indien deze gevonden worden zullen deze ook geinstalleerd worden .
Is een Tv op een Plc-adapter aangesloten ook een lokaal netwerk?.