Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn W10 opnieuw geïnstalleerd maar dat duurde, duurde...

Ik heb ooit (7/7/2016) via fit forum een installatie dvd van Windows10 home 64bit aangemaakt maar die start niet zelf op. Foutje van mij? Dus ben ik moeten starten met W8.1 en dan pas mijn W10 dvd kunnen gebruiken.

Waar vind ik een dvd van Windows die wel zelf opstart?
 
Nee, het is een GPT schijf.
 

Bijlagen

  • GPT.jpg
    GPT.jpg
    70.5 KB · Weergaven: 111
Je hebt steeds verschillende screenshots, erg verwarrend.

Maak die SSD helemaal leeg, dus geen partities, nu heb je er weer een partitie op gemaakt, why?, zet de PC uit, haal de HDD eraf, hang aan die SATA kabel de SSD en start met de installatie DVD of USB stick en installeer W10.
 
Je hebt steeds verschillende screenshots, erg verwarrend.

Maak die SSD helemaal leeg, dus geen partities, nu heb je er weer een partitie op gemaakt, why?, zet de PC uit, haal de HDD eraf, hang aan die SATA kabel de SSD en start met de installatie DVD of USB stick en installeer W10.

Dat is ook volgens mij de enige correcte manier.
 
Voor alle duidelijkheid het gaat NIET over een SSD maar over een harde schijf van Western Digital WD2500AAJS? CAPACITEIT 250.0GB

Volgende manieren heb ik al geprobeerd:
Harde schijf helemaal leeg gemaakt, dus geen parties, allemaal unallocated space, MBR en ook GPT structuur geprobeerd.
Vervolgens toch maar een partitie aangemaakt en geformatteerd. Daarop installeren lukte natuurlijk ook niet.
De hardeschijf gebruiken om op te back-uppen of simpel data op te kopiëren is geen probleem.

De schijf testen op fouten geeft geen fouten. Toch denk ik dat er iets kapot is.

Toch iedereen bedankt voor de reacties.
 
in principe geeft MS geen gratis iso's meer voor W10. als ik het zo lees zou ik een backup maken van mijn bestanden en via de windows-optie naar fabrieksinstellingen gaan en nog eens proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan