Status
Niet open voor verdere reacties.

herso

Steunend lid
Vip Lid
Eerst alvast bedankt voor de uitleg om w.8 te downloaden ik heb de uitleg gevolgd volgens de beschrijving en dat is goed gelukt.Ik zou nu graag de dvd eens installeren en mijn vraag is kan ik zonder probleem w.8.1 2X op dezelfde schijf installeren.Mijn schijf is nu verdeeld in 3 partities nl. xp windows 8.1 en ubuntu.Ik zou die dvd van w8 die ik gemaakt heb willen installeren in de plaats van xp. Kan dit en kan ik dan bij het opstarten nog kiezen welke besturing ik gebruik ofwel de nieuwe w.8 of de 2é partitie met de andere w.8 die ik indertijd gemaakt heb via een upgrade van xp.
 
je kan de Windows 8 upgrade key maar 1 x gebruiken .....
of je gebruikt deze voor een upgrade te doen of je gebruikt deze om een verse installatie te doen van de verkregen Windows 8.1

*wat wel kan is het volgende ..
indien je 2 HDD 's in je pc zitten heb dan kun je vermits je de 1ste HDD los koppelt je licentie code voor een 2de keer gebruiken om de Windows op je 2de HDD te activeren omdat Microsoft dan maar 1 HDD zal zien ..
je kan daarna de andere HDD terug aansluiten ( je kan echter maar 1 HDD opstarten ....
zo heb ik nu zelf een SSD in gebruik met de Windows 8.1 pro verkregen uit een upgrade van de Win7 naar de de Win8 en daarna naar de Win8.1 pro
en op mijn HDD heb ik een verse installatie gedaan met de hier verkregen Windows 8.1 pro en deze werd geactiveerd met de destijds aangekochte upgrade licentie Win8 pro...deze activatie gebeurde door een opdrachtprompt op te starten als admin .

**wil jij echter op 1 en dezelfde HDD of SSD maar op verschillende partities een Windows dan dien je zoals Tuts al meedeelde inderdaad een 2de of een 3de licentie aan te kopen ...

**nog effen een opmerking :
ik ben dus in het bezit van een Retail licentie en kan desgewenst deze ook 1000 x hergebruiken ...op 1 en dezelfde pc ..
ik kan deze dus niet gelijktijdig gebruiken op een andere pc ...
Ashampoo_Snap_2014.02.01_14h56m46s_009_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan