Status
Niet open voor verdere reacties.
beste,

ik krijg maar Windows 10 niet geïnstalleerd.
Ik heb deze zeker nu al 6x gedownload maar steeds met deze code:
Kan Windows 10 niet installeren
Mislukt: 1 update
Fout(en) code 80070005 Er is een onbekende fout in Windows Update opgetreden.

ik wilde dan deze installeren via de map die dan op de pc staat c:\$Windows.~BT en krijg dan de melding dat ik de vereiste installatiebestand [boot.wim] niet kan vinden. Foutcode 0x80070002

hoe krijg ik deze dan toch nog binnen?

dank voor de medewerking
 
Met veel geduld en te wachten tot je van Microsoft een melding krijgt dat je Windows 10 klaar staat en je de upgrade mag starten. Wat mij trouwens opvalt is dat de meeste problemen zich voor doen door Windows 10 geforceerd te downloaden in te installeren. Bij zijn al twee pc's en de laptop met succes geüpgraded naar Windows 10. Op de twee overige pc's heb ik van Microsoft nog steeds geen melding gekregen dat ik de upgrade mag starten. Dus wacht ik maar geduldig af.

Of anders ben je hiermee misschien geholpen. verhelp foutcode 80070005
 
je heb deze al 6x gedownload ...
1x was voldoende geweest had je het Media Creation Tool gebruikt en je een usb stick aangemaakt ...
deze stick plug je in op een draaiende Windows en je opent deze via de verkenner ...
in de verkenner klik je dan op de setup.exe en het upgraden ging van start .
 
Met veel geduld en te wachten tot je van Microsoft een melding krijgt dat je Windows 10 klaar staat en je de upgrade mag starten. Wat mij trouwens opvalt is dat de meeste problemen zich voor doen door Windows 10 geforceerd te downloaden in te installeren. Bij zijn al twee pc's en de laptop met succes geüpgraded naar Windows 10. Op de twee overige pc's heb ik van Microsoft nog steeds geen melding gekregen dat ik de upgrade mag starten. Dus wacht ik maar geduldig af.

Of anders ben je hiermee misschien geholpen. Object moved

Ik heb deze binnen via windows update, niets werd geforceerd.
 
je vermeld zelf al in je openingsbericht dat er een bestand ontbreekt ...m.a.w. alle bestanden zijn dus niet aanwezig !

gebruik het Media Creation Tool !
 
Dan is er iets mis met je pc denk ik. Want normaal lukt het bij ook niet omdat ik geen 16GB vrije ruimte heb wat een vereiste is. Maar met de Creation tool lukte het meteen. Maar normaal gezien zou ik niet aan de windows 10 geraakt hebben omwille van die 16GB vrije ruimte die ik dus niet over heb.
 
gewoon de iso bestanden gedownload(bij Microsoft) en op dvd gebrand,en dan win 7 geupdated ,zonder enig probleem en zonder verlies van bestanden of programa's.
heeft wel een tijd geduurd maar vlot verlopen
het gaat over de professional versie 32 bit. er werd Geen serienummer gevraagd en alles is automatisch geactiveerd
het was dus wel een "geforceerde" update
 
Heb mijn pc naar fabrieksinstellingen moeten zetten en dan liep alles zoals een trein (niet zoas die italiaanse he).
Mijn windows 7 zal niet meer volledig geweest zijn, vandaar het probleem. Mijn touchscreen werkte tijdens de opstart, maar eenmaal windows 7 volledig was opgestart weigerde het touchscreen nog te reageren. Na teruggezet naar fabrieksinstellingen werkte het terug. Voordeel is dat ik een volledig opgekuiste pc heb en na installatie van windows 10 met een boot usb kijk ik altijd of ik een programma er terug moet op zetten, of dat windows 10 iets gelijkaardigs standaard heeft.
Heb hier wel veel steun gehad om tot een oplossing te komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan