Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk niet dat het al op Netflix staat of komt. Maar als je het moest tegenkomen, zeker de moeite waard; The Mandalorian.
Ik sta nu niet zo zot van Star Wars, maar deze kan ik best pruimen.
Een serie niet meteen, maar wel 2 films die zeker de moeite waard zijn: Little Evil & The Babysitter, uiteraard ieder zijn eigen smaak, maar dit raad ik wel aan.
Ik denk niet dat het al op Netflix staat of komt. Maar als je het moest tegenkomen, zeker de moeite waard; The Mandalorian.
Ik sta nu niet zo zot van Star Wars, maar deze kan ik best pruimen.
Ik heb de film hier, maar nog niet bekeken. Hopelijk toegankelijker dan het boek - dat heb ik proberen te lezen maar halverwege was ik ongeveer in 2 stukken gezaagd ! Saai om te lezen, maar ik geloof graag dat de film het visueel aan pak aantrekkelijker maakt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.