what's app

Status
Niet open voor verdere reacties.
lees hier eens waarom dat er soms een rood slotje of een rood vraagteken vermeld word .. het heeft niets met het verkeerd inloggen te maken maar eerder wel met de toegezonden mails zonder encryptie .
Dat is bij een onveilige mail Qtex, maar als ik het goed begrijp is het bij het inloggen in het dashboard van ja google account van je Android Smartphone dat daar dan je Gmail adres daar dan rood staat. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, ook nog geen mails gehad met een rood slotje rechts boven. ik krijg dus enkel mail van brave mensen zeker? Ik snap dat er ergens iets alarmerend word aangegeven, maar hoe wie wat waar? Is mij onduidelijk. Ik hoop dat ik hier een duidelijk antwoord op kan krijgen, dat wat jij nu stuurt is niet dit denk ik.
 
is bij mij ook allemaal in orde nu, gsm is ook geroot
thanks iedereen
Mag daaruit concluderen dat jij nu je Motorola reeds in dienst hebt? Heb jij een spiksplinternieuw toestel meteen geroot? Sterk, ik durf dit niet meteen te doen hoor. Ik heb 11 maand met de originele ROM gewerkt en zonder root, daarna heb ik dan geroot en meteen ook een custom ROM geinstalleerd.
 
nee nog niet de oude is geroot, met de nieuwe ga ik nog wat wachten die moet ik nog gaan kopen, heb geen tijd wegens werkdruk
greets cve
 
Two step

Two step

Denk niet dat het iets betekend als Gmail in het rood wordt weer gegeven.
Heb dat altijd geaccepteerd als, moet nog eens kijken waar je dat in stelt.
Je kunt de spatiëring, letter font en letter grote ook aanpassen, dus waarom de kleur niet.
Beloof je het nu een keer te gaan doen als ik het weer tegen kom.
Maar maak je geen zorgen rode of zwarte letters, dat maakt niets uit.
Aanzetten TwoStep
en voor uitleg Uitleg
 
Denk niet dat het iets betekend als Gmail in het rood wordt weer gegeven.
Heb dat altijd geaccepteerd als, moet nog eens kijken waar je dat in stelt.
Je kunt de spatiëring, letter font en letter grote ook aanpassen, dus waarom de kleur niet.
Beloof je het nu een keer te gaan doen als ik het weer tegen kom.
Maar maak je geen zorgen rode of zwarte letters, dat maakt niets uit.
Aanzetten TwoStep
en voor uitleg Uitleg
Dit is een heel nuttige posting hoor. Ik heb vingerprintscanner, dus hoef ik dit niet te doen. Mijn toestel is op zich wel vrij veilig en wie hem steelt zal een verzegeld toestel hebben en mag hem in de vuilnisbak kieperen. Want ik kan hem van op afstand wel blokkeren, formatteren en zo. Kan zelfs zien waar hij is, maar daarvoor moet hij wel nog aanliggen. Google is your best ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan