Androïd apps what's app en it's me

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een samsung S6 lite gekregen,
toen ik what'sapp en it's me wou installeren kreeg ik de melding dat die dan mijn telefoon zouden verdwijnen, en ja ik heb bij what'app een geprobeerd en die was weg op mijn gsm.
Terwijl ik wel kan what's appen met mijn laptop.
Iemand een idee hoe ik het wel kan?


dank u

Ed
 
Koppelen via je telefoon, heb 'm op de pc en tablet via die telefoon en die hoeft tegenwoordig niet meer aan te staan.
Its' me weet ik niet.
 
wat ik ook probeer, als ik het bij de tablet doe dan krijg ik de melding dat de telefoonnummer is verwijderd van mijn gsm en dat klopt want alles is weg en dan komen al mijn contacten in de tablet.
Ik kan niet kiezen of de keuze nemen gekoppelde apparaten, sorry
en ik krijg deze mededeling:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
k denk dat ik het weet er steekt nog geen sim kaart in mijn tablet, zou dit de reden kunnen zijn?
 
k denk dat ik het weet er steekt nog geen sim kaart in mijn tablet, zou dit de reden kunnen zijn?
In mijn pc zit ook geen simkaart, daar gebruik ik WhatsApp web.


Ik heb dit nu geinstalleerd op mijn tablet en kan nu gelijktijdig op mijn smartphone, tablet en pc whatsapp gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
ik moet als ik what'app op mijn tablet installeer, moet ik de volledige installatie doorlopen met mijn naam, telefoonnummer en dan komen al mijn contacten van mijn gsm erin te staan, en op de gsm zijn die weg, ik ga eens proberen met What'sApp Web,
ik moet dus echt tablet messenger gebruiken
 
Laatst bewerkt:
Maak jij een back-up in WhatsApp ?? als je op uw vorig apparaat uw WhatsApp openen en je gaat naar instellingen --> chats --> Chat Back-up en daar eerst een back-up maken daar na op uw nieuw toestel normaal zet hij dan uw back-up terug en daar zitten uw contacten ook bij
 
ik kan dit niet afzetten afzonderlijk, dit doet hij als hij zijn regelmatige back-ups van de gsm maakt.
Maar what's app staat nog niet op tablet eerst daar aan werken :) er stond toch 14 mb als ik de what's app wou installeren op de oude manier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan