Wat raden jullie mijn zus aan van virusscaner

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom een gratisse versie? ik heb werk met eentje van comodo internet security premium met inclusief firewal gratis te downloaden.
en werkt perfect ik heb zelfs een betaalde versie staan op dezelfde pc namelijk panda pro 2012 en die vindt telkens spyware waar comodo er geen vindt.
ze zeggen altijd 2 programma,s vechten tegen een ik heb het integendeel bewezen zelfs met 2 firewals tegerlijke tijd. het enige nadeel is dat je gewone programma,s 10 sec langer duren vooraleer ze open gaan. en wat is nu 10 sec voor een gewone pc gebruiker?

2 firewall's geven op zoals je zegt een kleine vertraging geen problemen.
Maar het antivirus gedeelte wat in een een totaal pakket zit, kan elkaar behoorlijk tegenwerken.

Daarom: Gebruik altijd maar 1 antivirusprogramma gelijktijdig.

Je kunt wel meerdere antivirusprogramma's installeren, maar zorg er dan voor dat er maar 1 opstart tijdens het booten van de PC.
Als je daarna met een ander antivirusprogramma wilt scannen, zet dan de anderen eerst uit, zodat er altijd maar 1 actief is.
 
ja niet gemeld inderdaad laat ik een van de twee scannen niet beide hoor
 
Ik heb al een paar jaar Gdata en dat bevalt me goed. In de nieuwe versie 2012 zit een optie als de computer even niet gebruikt wordt, dan wordt er automatisch een scan gedaan en hij heeft regelmatig automatische updates en verder was het makkelijk te installeren.
Je hoeft verder niet veel in te stellen. En deze scanner heeft al eens virussen tegengehouden prima scanner dus!
 
als ze een betalende antivirus wil hebben die de beste is momenteel zou ik ook eset aankopen...ik gebruik ook avast free en ben zeer content over deze gratis antivirus,en kwa reclame is avast veilig want ja oke soms laat het reclame doorkomen maar die zijn onschadelijk anders had avast die wel geblokkeerd ;-)
 
laatste activiteit hier van topic starter telerke: 11-10-2011 om 09:17 .

we gaan deze topic afsluiten. indien nodig doe je maar een persoonlijk bericht naar een teamlid om de topic weer te openen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan