Windows 10 W10 ESU programma

Oktober nadert met rasse schreden en daarmee ook het einde van de de ondersteuning van W10 voor mijn ouwe trouwe pc. Je zou die ondersteuning gratis met een jaar kunnen verlengen, maar heb geen idee hoe dat te regelen. Wat ik er van begrepen heb is dat er "iets" in Windows Update zichtbaar zou moeten worden, maar ik zie daar niets of ik kijk verkeerd. Ook na het installeren van de meest recente update (KB5065429) zie ik nog niets.

P.S.
Ik weet dat mogelijk is W11 te installeren op officieel niet ondersteunde pc's. Dat wil ik niet (geen garantie dat het blijft werken), dus spaar je de moeite om dat te melden.

Ik heb de vraag ook gesteld bij de buren.

Maakt niet uit, kan gebeuren, gebeurde mij namelijk ook op een ander forum, dacht ik dat vandaag patch tuesday zou zijn maar dat was al vorige week. :)
Ik las net dat er alweer iemand eindelijk de kans had vandaag om zich te registreren.
Maar nog een heleboel mensen nog altijd niet. Ben eens benieuwd hoe snel het nu zal gaan of dat het gewoon tot in november blijft doorsukkelen, zou me ook niet verbazen.

Even een kleine update.
Pas vandaag kreeg ik in windows update de kans om mij in te schrijven op het ESU van µ$oft.
Bedankt voor jullie reacties.

Bijlagen

• ESU Inschrijving W10.jpg
    ESU Inschrijving W10.jpg
    24.6 KB · Weergaven: 3
Terug
Bovenaan