Software Thunderbird overzetten naar nieuwe pc (W10 -> W11) lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn partner heeft een nieuwe pc en toen ik haar mailprogramma (Thunderbird) wou overzetten, gebruik makend wan deze uitleg, is dit niet gelukt!
Heeft dit te maken met het feit dat deze nieuwe pc op W11 draait?
Is er iets wat ik 'verkeerd' heb gedaan?
Graag hulp want zij wil haar 'mails' liefst allemaal terug.
 
Hallo Aquaman, ik heb vorig jaar mijn Thunderbird mail overgezet van een W10 computer naar een W11 computer en dat is gelukt volgens dezelfde instructies. Heb je het filmpje ook bekeken, daar wordt het helemaal met alle schermpjes erbij, uitgelegd.
Het is wel belangrijk dat je op de nieuwe pc nog geen emailaccount aanmaakt, dus alleen het Thunderbird programma installeert.
En als je het "Thunderbird" bestand hebt overgezet naar de nieuwe pc, hoef je ook geen emailaccount meer aan te maken want die heb je ook al overgezet met je actie.
Hopelijk lukt het je toch!
Succes,
 
Beste forumgebruikers,

dankjewel voor jullie hulp.
Ik heb een poging gedaan om het zoals aangegeven uit te voeren, doch zonder succes.
Momenteel heb ik het wat te druk, waardoor ik heel weinig tijd heb om mij deftig met dit bezig te houden.
Dat is ook de reden waarom ik - tot vandaag - niet op het forum was geweest.

Volgende week wordt het 'hopelijk' rustiger en kan ik een nieuwe poging ondernemen.

Met vriendelijke groeten,
Aquaman
 
@Aquaman Indien het topic hier door inactiviteit wordt gesloten en je pas nadien terugkomt kan je mij altijd vragen op het te heropenen. Stuur dan gerust een privé-berichtje met je vraag daartoe en ik heropen het voor je ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan