Netwerk VPN Norton anti virus probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi heb Norton antivirus pas geïnstalleerd en nou heb ik problemen met mijn VPN, namelijk wanneer ik in de google balk een zoek opdracht maak doet ie niks en als ik mijn E-mails wil bekijken gaat dit niet en zegt ie kan geen verbinding maken met de provider en als ik mijn VPN uitschakel komen mijn Email berichten binnen gerold ?? dus dat vind ik raar wie o wie kan dit verklaren :oops:
 
een verklaring kan ik niet geven, maar ik ondervind dezelfde problematiek met mijn 'VPN' en antivirus. de geblokkeerde bewerkingen van mijn VPN heb ik veilig verklaard in mijn antivirus: probleem opgelost!
 
hoi dit was een vlug antwoord maar moet wel zeggen dat ik niet weet hoe en waar ik dit moet doen kun je iets duidelijker raad geven ? het zal wel in instellingen zijn maar waar precies?
:confused:
 
helaas bezit ik geen Norton, maar bij mijn toepassing AV-prog heb ik de mogelijkheid om een ' Acceptatielijst ' toe te voegen. de handleiding van Norton raadplegen dus en kijken voor: uitzonderingen, acceptatielijst .....
AV - Norton openen en zoeken ....
 
dankjewel zal mijn Norton eens doorspitten maar denk niet dat dit mogelijk is die acceptatielijst
maar zal eens zoeken, die AV antivirus is die goed bedoel je AVG anti virus of Total antivirus, heb ook al een mailtje gestuurd naar Norton ondersteuning dus wacht daar op antwoord .in ieder geval bedankt voor je reactie
 
op het net heb ik 'een' handleiding gevonden, termen die zij bezigen:
uitsluiten van scans Norton
een geblokkeerd programma toestaan
een verkeersregel toestaan
beveiligingsbedreigingen uitsluiten van scans
blokkeringen opheffen
......
 
Hallo ik zie dat u uit Nederland komt. Gewoon uw Vpn regio op Nederland instellen en normaal gezien zult u geen problemen meer ondervinden met uw E-mails.
In secure vpn-instellingen-split tunnel kan je apps uitsluiten. Heb het zelf nog niet gedaan .
 
hoi Lspecial sorry dat ik nu pas reageer , heb dit inmiddels al geprobeerd VPN op Nederland in te stellen maar bleef hetzelfde ook geen Emails terug uitgeschakeld ging het weer goed en in die instelling van split tunnel heb ik al enkele dingen geprobeerd maar zonder resultaat dus verder zoeken. volgens Wivy moet er een handleiding te vinden zijn van Norton die zal ik eens proberen te vinden je hoort het nog wel, dank voor de hulp tot hiertoe,Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan