Internet Algemeen Free VPN met 30 GB/maand service.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Een goede gratis VPN is niet makkelijk te vinden.
Windscribe doet het tijdelijk gratis en dit tot 30 GB/maand.
Het enige wat jij moet doen is eens je email hebt geactiveerd krijg je 10 GB/maand
als je dan naar je eigen account toe gaat en je gaat neer "voucher", geef je daar dan dit in "FREEIRAN", je 10 GB/maand gaat dan naar 30 GB/maand.
Hieronder de link waar je het allemaal eens kan nalezen en installeren indien je dit een goede deal vindt.
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/...th-code-at-windscribe-type-in-the-code-250185

Nota: België kan je niet selecteren bij deze actie. Er zijn slechts 10 landen in deze optie beschikbaar en België zit daar helaas niet bij. Maar voor de Netflixers onder ons, kan je wel US kiezen. Maar na een nadeel, nu een voordeeltje, er zit een gratis AD blocker en malware scanner inbegrepen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Heb Windscribe al enkele jaren, 50 GB gratis per maand indertijd en woon in Belgie.
Dan heb jij meer geluk dan wat de aanbieding nu is. Maar 30 GB vind ik toch wel al een hoop data hoor. Ik ga dit nog helemaal niet opgebruikt krijgen per maand. Want België kan je niet kiezen. Voor mij is het om via een VPN in het buitenland naar VTMgo te kunnen kijken. Dan is deze VPN helemaal niet geschikt voor mij.
Ik woon ook in België hoor. Dit is volgens mij ook een internationale actie, dus niet enkel voor on Belgen, maar Nederlanders kunnen dit ook krijgen bv.
 
Gebruik ik ook om in het buitenland naar de commerciële zenders te kunnen kijken, maar ook om in België naar buitenlandse zenders te kijken, en ook bij het eens downloaden van torrents.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan