Beste vrienden,
Ik zit met het volgende probleem; mijn verkenner loopt steeds vast bij windows 10; ook sluit hij af. Kan ik dit herstellen zonder windows 10 terug te installeren.
Dank bij voorbaat voor jullie antwoorden.
Mvg
François
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste François dat probleem heb ik ook in windows 10, zeer vervelend. Verkenner sluit zich zomaar zonder reden.
Dat lijkt mij ook, maar francois15 lijkt in slaap gevallen.Wat Lana voorstelt is het proberen waard. Gewoon via rechts klikken op de start knop, en dan uitvoeren. Type daar dan sfc /scannow in, en de bestanden worden herstelt.
Dat lijkt mij ook, maar francois15 lijkt in slaap gevallen.
Alleen zou ik de sfc /scannow opdracht geven met de Windows toets en de R toets in te drukken.
dat doe ik regelmatig, ik denk eerder dat het een bug is, misschien ook omdat ik altijd met mijn externe verbonden ben en ik daar altijd met de verkenner zit. Als ik 2 verkenners naast elkaar zit, kan ik dat eventjes want ze knallen na een tijdje altijd toe
dat is geen bug maar eerder een probleem in je eigen systeem ..
ik kan hier 7 verkenner's openzetten en indien ik ook de usb sticks zou aansluiten zijn dit er 11(de 7verkenners zijn 2 interne schijven en 3 externe usb schijven ... 1 van de interne schijven is opgedeeld in 3 partities (de 1ste kreeg dan ook een Windows 10)
ik kan hier dan verslepen , plaken en kopieeren en dit zonder dat er ook maar iets er uit knalt .
![]()