Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ondertussen heb ik dat ook gevonden ,maar ik zal een nieuw aan toevoegen kijk daar eens naar ik wil hebben als er teveel uren zijn dat hij het aangeeft ook en dat doet hij ook maar niet als er te weinig zijn.
Dan heb je de voorwaardelijke opmaak nodig. Vb als er te weinig zijn, kleur rood. Als er teveel zijn kleur oranje.
Maar dan moet ge wel aangeven wanneer er te weinig en teveel zijn. Dus wat moet het zijn om goed te zijn.
hihihi ik moet die uren bijhouden van mijn meerdere van mijn collega's omdat er een paar zijn dien er mee spelen ,en ze willen geen prikklok installeren .
hahah ik heb gekeken en zie er goe uit maar bij Totaal 22K zet hij wel de uren als er te weinig zijn en niet teveel en als er te veel uren zij, moet het groen zijn en te weinig rood
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.