Opgelost USB stick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Mijn fotoshows en filmpjes maak ik respectievelijk met Proshow Producer en Movavi Video Editor en converteer die naar AVI bestand. Ik heb een nieuwe USB stick
van San Disk Ultra en wat merk ik dat ik mijn fotoshows kan kopieéren maar mijn filmpjes niet en krijg altijd het bericht(zie bijlage). Weet je wat het probleem zou zijn.

Dank bij voorbaat
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2020-12-21 093048.png
    Schermafbeelding 2020-12-21 093048.png
    105.6 KB · Weergaven: 174
Als je '0xc10100bf' intikt in Google Search krijg je een hele waslijst van fixes hiervoor.
Ze komen vaak neer op het kiezen van een ander programma om af te spelen ... vaak komt VLC player dan op de proppen als oplossing.

Wat gebruik je ?
 
Ik gebruik movavi video convertor en zal de stick eens formatteren naar NTFS
Het gaat er niet om met welk programma u converteert maar wel hoe groot het uiteindelijke bestand is en of deze de maximale grootte van 4gig voor een FAT32 partitie (USB stick ) overschrijd.

Mocht dit de oplossing zijn:
Ik weet natuurlijk niet waar de USB stick gebruikt moet gaan worden en wat de bedoeling verder is.
Een pc kan moeiteloos overweg met een NTFS partitie, maar sommige ( of de meeste ? ) media players kunnen alleen iets met een FAT32 partitie.

In het laatste geval zal u er dus voor moeten zorgen dat u dan toch een FAT32 partitie gebruikt, maar dan wel een film maakt die onder de 4 gig blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan