Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik muziek ga zoeken op deze stick dan vliegt mijn pc naar het bureaublad . Zelfs taakbalk doet een reset , en telkenmale .
De andere usb sticks geven zoiets niet .
Eigenschappen van deze slechte usb stick laten Readyboost zien . Dat ding is behekst en ik weet er geen raad mee. Ps ;staat wel vol goeie video's muziek ,voordat ik er aan pruts mss deze verplaatsen.
 
Readyboost zou uitgeschakeld mogen worden. Dit is bedoeld om als er heel weinig intern geheugen aanwezig is binnen de PC, het flash geheugen van de USB stick hiervoor te gebruiken. Verwacht hier meestal niet te veel van omdat je dan met de dataoverdracht van de USB poort te maken krijgt en die is beduidend trager dan een intern geheugen slot.
Ik heb het eigenlijk nog nooit gebruikt omdat er voldoende intern geheugen in mijn pc's zit.

Zet Readyboost eens uit en kijk daarna hoe de USB stick zich gedraagt.
 
Dank, toch maar eerst eens vraag aan maat die soms aan de laptop werkt . Wie weet heeft hij 't er op gezet.
Bij zoekactie zit die Readyboost bij WinSxS . Zaterdag komt hij naar hier .Ik kopiëer wel eerst die bestanden dan en laat 't nog wel horen . Is een IT expert bij Atos .En versta weinig wat hij zegt.
 
Ik vermoed dus dat het een kleine USB stick is en deze in z'n geheel in gebruik genomen wordt door Readyboost.

Via de eigenschappen met rechtermuisklik in de verkenner op de stick is Readyboost uit te schakelen. Hierna wordt het geheugen wat in gebruik genomen wordt door het Flash geheugen van de USB stick weggeschreven naar het interne geheugen van de PC en als dat al geheel in gebruik is zal het z'n weg ergens vinden in de pc.
 
Maat weet niets van die ReadyBoost. De stick komt wel van Spain ,de 32 Gb was daar 15 € goedkoper als hier .
Bij die stick-eigenschappen heb ik de Readyboost op 230 gezet het minium, stond op 4040 mB.
Daarna op niet gebruiken gezet-Toepassen lkl-OK lkl. En nu kan ik daar in zoeken zonder dat de laptop uitvalt .
Rare stick.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan