Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze van 64 GB (USB 3.0) heb ik ook en die halen wel hoge snelheden bij het wegschrijven.Dit heb ik gepost in januari op nationaal computer forum:
Heb hier een paar sticks liggen van de aldi intuix van 64 Gb, als ik daar naar kopieer, dan halen die een snelheid van rond de 100 MB/s, heb hier eentje nieuw aangekocht van Philips en die kopieert ontzettend traag, beide zijn geformatteerd op ntfs.
Wat is daar de oorzaak van? je zou denken nieuw, gaat snel gaan, snelheid varieert van 0 tot 60 MB/s net of hij data krijgt en tijd nodig heeft om deze weg te schrijven op de stick, gaat dus op en neer van 0 naar 60 en zo steeds opnieuw.
Het geen ik kopieer is dezelfde data, MKV bestanden.
Is hetzelfde probleem hé, had er eerst eentje van Verbatim, zelfde probleem, toen omgewisseld voor eentje van Philips. Dubieuze kwaliteit denk ik.
Dat mag maar ik blijf er bij wat ik geschreven en gezien heb.@Skippy Ik deel je mening niet.
Philips is Philips en zal altijd blijven zijn wat ze altijd waren in denkwijze en bedrijfscultuur.
Ze zijn trouwens niet zo benauwd om hun producten te fabriceren in China.