upgrade windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb een nieuwe laptop geen touch screen en kan voor een klein bedrag overschakelen naar win 8.
nu is mijn vraag is het nuttig de stap te zetten daar ik geen touch screen heb?
 
Ik ook. Ik werk er persoonlijk nog niet mee, maar wel op de Windows Server 2012. Welke van GUI gelijkaardig is.
Alle verandering is moeillijk. Er zijn er die even doorbijten en tevreden zijn. En er zijn er die opgeven na korte tijd.
Ik geef toe, er zitten een paar zaken in ivm de bediening die anders/beter konden. Maar mss dat ze dat ooit wel aanpassen, mss niet...
 
volkomen eens met hier boven ...de bediening kon beter ...denk echter niet dat dit ooit aangepast word van uit Microsoft.
alternatieve oplossingen zijn er genoeg ...denk maar om bijv : de startknop terug te halen van de win7 ,om maar 1 voorbeeld te noemen .
 
er kan op dit moment géén digitale upgrade meer gedaan worden , probeer je het immers toch te doen en je draait de upgrade advisor ..
wel deze doet nog steeds zijn werk en zal je ook meedelen welke programma's er compabipabel zijn met de windows8..
je zult dan ook de keuze krijgen om te kiezen tussen de Windows 8 of de Windows 8 Pro..
heb je de keuze gemaakt krijg je weer een keuze om je bestanden mee te nemen of niet ..?
éénmaal ook hier een keuze gemaakt is houd de upgrade het voor bekeken en krijg je de optie voorgeschoteld om de volledige versie aan te kopen !
Bekijk bijlage 10165


edit
dit is van toepassing indien je dus niet over de upgrade dvd beschikt ..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan