Windows 11 Omzeilen van hardware eisen voor upgrade naar Windows 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik dacht dat er in de Forum regels dat er iets over illegale software stond ,dat omzeilen is dat in feite dan ook illegale handelingen

het gaat over dit
  • Het daadwerkelijk aanbieden van illegale software, onder welke vorm dan ook - met name in ons forum Downloads - of via cloudbased sharing aan bezoekers wordt als een zware fout beschouwd, die onmiddellijk aanleiding zal geven tot verwijdering én levenslange ban van de poster.
 
Bij mijn weten zijn noch Windows 11 noch Rufus illegaal. En de vraagsteller/infoverstrekkers hier zie ik ook niet meteen iets van software aanbieden dus ik zie géén grond voor deze klacht.
 
Na nog enkele keren proberen en steeds hetzelfde resultaat zal ik me erbij moeten neerleggen dat windows baas is, ik heb aanpassingen in het register gedaan en ook de rufus methode gedaan volgens schoonepc, Zou het kunnen omdat ik windows 11 pro draai? Steeds de safe_os die het tegenhoudt. Heeft iemand nog een idee hoe ik het zou kunnen oplossen? Mijn laptop HP Zbook Intel Core i74810MQ 2.80GHz 2801MHz 4 core's 256 SSD en 1000 HD dus zou ik toch de w11 22H2 moeten aankunnen.
 
ik gebruik de 3.18 versie https://rufus.ie/downloads/ omdat je daar kan dit kiezen

1668533744877.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan