upgrade windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb een nieuwe laptop geen touch screen en kan voor een klein bedrag overschakelen naar win 8.
nu is mijn vraag is het nuttig de stap te zetten daar ik geen touch screen heb?
 
Touchscreen is helemaal geen vereiste voor Windows 8. De enige vraag die je jezelf moet stellen is; ben ik bereid me aan te passen aan de vernieuwde manier van werken. Beetje ironie eigenlijk, uiteindelijk volgt iedereen.
 
ik persoonlijk vind win8 goed met die opstart van win7 zoals qtex aangeeft maar een probleem dat er enkele software,s niet compitabel zijn voor win8.laat ons zeggen dat je hier een paar hebt betaalde versie,s en je kan die niet gebruiken dat vind ik een ramp tegen ze die software geupdate hebben voor win8 dan zijn er al een paar maanden verstreken.en je kan dan opnieuw beginnen te kopen.voorlopig blijf ik bij win7 ook al heeft er al 8 opgestaan door de niet compitabele software heb ik hem terug verwijderd dus kan ik mijn software toch nog gebruiken.hebben ze daar al eens over nagedacht microsoft dat ze de mensen op kosten jagen
ps die upgrade is geldig tot februari2013 voor 59 euro daarna betaal je 269 euro
 
ik persoonlijk vind win8 goed met die opstart van win7 zoals qtex aangeeft maar een probleem dat er enkele software,s niet compitabel zijn voor win8.laat ons zeggen dat je hier een paar hebt betaalde versie,s en je kan die niet gebruiken dat vind ik een ramp tegen ze die software geupdate hebben voor win8 dan zijn er al een paar maanden verstreken.en je kan dan opnieuw beginnen te kopen.voorlopig blijf ik bij win7 ook al heeft er al 8 opgestaan door de niet compitabele software heb ik hem terug verwijderd dus kan ik mijn software toch nog gebruiken.hebben ze daar al eens over nagedacht microsoft dat ze de mensen op kosten jagen
ps die upgrade is geldig tot februari2013 voor 59 euro daarna betaal je 269 euro

Waar haal jij die 269 EUR vandaan? Klopt niet. Een upgrade met installatie medium kost nu 59, de download is zelfs nog goedkoper. Maar een upgrade van 269 EUR? De volledige Windows 8 Pro na de promotie periode kost 199 USD. Dus dat is veel minder dan 269 EUR.
Windows 8 pricing overview
 
had eens gebeld en die winkelier zegde me dat ik kan dat geloven als je de prijzen eens bekijkt van windows7 home premium dat is al 119 euro maar je hebt nog andere zoals ultimate en noem maar op en die zijn veel duurder de gewone windows pro 8 is een simpele besturingsysteem.die kan dan zoals je zegt 199usd kosten spreek je dan over dollars? een dollar is meer waard dan een euro hee een gewone ugrade kost 59 euro heb die en die andere die ik kocht een retrail koste me 109 euro x32 bit
 
dat is nog meer dan ik betaald heb 109 euro volledige versie

Maar de vraag was: Waar haal jij die 269 EUR vandaan?

ik persoonlijk vind win8 goed met die opstart van win7 zoals qtex aangeeft maar een probleem dat er enkele software,s niet compitabel zijn voor win8.laat ons zeggen dat je hier een paar hebt betaalde versie,s en je kan die niet gebruiken dat vind ik een ramp tegen ze die software geupdate hebben voor win8 dan zijn er al een paar maanden verstreken.en je kan dan opnieuw beginnen te kopen.voorlopig blijf ik bij win7 ook al heeft er al 8 opgestaan door de niet compitabele software heb ik hem terug verwijderd dus kan ik mijn software toch nog gebruiken.hebben ze daar al eens over nagedacht microsoft dat ze de mensen op kosten jagen
ps die upgrade is geldig tot februari2013 voor 59 euro daarna betaal je 269 euro


 
had eens gebeld en die winkelier zegde me dat ik kan dat geloven als je de prijzen eens bekijkt van windows7 home premium dat is al 119 euro maar je hebt nog andere zoals ultimate en noem maar op en die zijn veel duurder de gewone windows pro 8 is een simpele besturingsysteem.die kan dan zoals je zegt 199usd kosten spreek je dan over dollars? een dollar is meer waard dan een euro hee een gewone ugrade kost 59 euro heb die en die andere die ik kocht een retrail koste me 109 euro x32 bit

USD (US Dollar) is minder waard dan Euro. 199 USD is ongeveer 156 EUR. En Windows 8 Pro is geen simpele versie, dit is de Std Windows 8. Enkel de Enterprise edition heeft meer aan boord, maar die is normaal enkel via Volume License verkrijgbaar. Dus daar valt geen prijs op te plakken. Maw Windows 8 Pro is de duurste editie.
 
De volledige dvd-versie (in doos) van Windows 8 Pro kost €60. Je kunt Windows 8 Pro ook downloaden voor €30.

Moest ik nu willen overschakelen, welke zouden jullie dan aanraden aub?
De download voor 30€ of de dvd van 60€?
En zou dit echt de volledige versie op dvd zijn voor maar 60€???
Lijkt mij weinig.
 
ik heb er een gekocht een homium windows8 voor 109 euro
en een windows 8 pro upgrade nl met 2 schijven ineen pakket 1x 32 bit en x64 bit voor 59,95 euro:duimop:
 
@Mosquitos

de versies waar jij over spreekt ...zijn upgrade versies ...
voor 30e kun je de digitale upgrade download verkrijgen ....
voor 60€ kun je de upgrade dvd bestellen
dit zijn dus géén volledige versie's ,
de volledige versie windows8 kost je rond de 100€
de volledige windows8 pro kost je rond de 150€
 
Draai win.8 hier al enkele maanden en mis het startmenu voor geen ding. Je moet gewoon de nieuwe windows gewoon worden en weten waar wat te vinden is en hoe je sommige dingen moet aanpassen. Software die niet werkt moet je in de compabiliteitsmodus draaien en zo krijg je die wel aan het werk. Drivers vind je zeker en is niet zoals bij de Vista waar ze allen op de kar sprongen als die al versleten banden had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan